• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402062214119
  • خبرنگار : 50180

اعزام ۳۲۰ مبلغ به نقاط مختلف کرمانشاه در روزهای پایانی ماه صَفَر

اعزام ۳۲۰ مبلغ به نقاط مختلف کرمانشاه در روزهای پایانی ماه صَفَر

ایسنا/کرمانشاه مسئول اعزام مبلغ و ساماندهی ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام بالغ بر ۳۲۰ مبلغ به نقاط مختلف استان در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعزام ۳۲۰ مبلغ به نقاط مختلف استان در روزهای پایانی ماه صفر، اظهار کرد: ۱۸۰ نفر از این مبلغ ها خانم بوده و مابقی مرد هستند.

 مسئول اعزام مبلغ و ساماندهی ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش بیش از دو برابری تعداد مبلغ‌های اعزامی به نقاط مختلف استان در روزهای پایانی ماه صفر نسبت به سال گذشته، گفت: سال گذشته در روزهای پایانی ماه صفر تنها  اعزام ۱۳۱ نفر مبلغ به نقاط مختلف استان به ثبت رسیده است.

رضایی اظهار کرد: امسال بیشتر مبلغ‌های اعزامی در دهه پایانی ماه صفر به موکب‌های برپا شده در ایام اربعین حسینی در مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه اعزام شده‌ بودند که تقریبا همگی این مبلغ‌ها تا پایان عزاداری‌های روزهای پایانی ماه صفر در مناطق اعزامی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری عزاداری‌های دهه پایانی صفر در مساجد و حسینیه‌های استان کرمانشاه، گفت: با توجه به وجود مناسبت‌های مهم روزهای پایانی ماه صفر همچون رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) برگزاری مراسم عزاداری در دهه پایانی صفر در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا در شب ها و روزهای منتهی به آخر ماه صفر بیشتر شده است.

وی ادامه داد: مبلغین اعزامی به نقاط مختلف استان در دهه پایانی صفر به بیان مسائل اعتقادی و احکام پرداخته و با برپایی محافل نوحه و عزاداری به روشنگری در مورد اهداف قیام امام حسین(ع) خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه از مبلغین خواسته شده در حوزه جهاد تبیین نیز روشنگری کنند، ابراز امیدواری کرد، محافل و مجالس عزای روزهای پایانی ماه صفر بتواند نقش مهمی در روشنگری در مورد خدمات نظام داشته و از این طریق در تزریق روحیه امیدواری به مردم اثرگذار باشد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha