• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402062214234
  • منبع : بازار

خرید ارقام نهال میوه تجاری در سال ۱۴۰۲ در ایران

خرید ارقام نهال میوه تجاری در سال ۱۴۰۲ در ایران

همانطور که می‏‌دانید، شغل باغداری از مشاغل برتر اما پر زحمت جامعه محسوب می‏‌شود. اما برای آن که بتوانید از این مشاغل درآمد خوبی داشته باشید بایستی پیش از انجام هر کاری اقدام به خرید نهال شناسنامه‌دار از نهالستان‌های معتبر نمایید. البته به خاطر داشته باشید که هنگام خرید نهال به دنبال نهال اصالت‌دار و سالم و متناسب با اقلیم منطقه کشت باشید تا در کمترین زمان محصولات مرغوب با کیفیت بالا را روانه بازار کنید و از این طریق صاحب در آمد چشمگیری باشید

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت رویال نهال، در دنیای مدرن امروزی، تعداد بیشماری از نهال‌های زود بارده وجود دارند که هر کدام قادر به رشد در یک مکان هستند و دارای ویژگی‏‌های منحصر به فرد خود می‌‏باشند. به بیانی دیگر، شما نمی‏‌توانید هر نوع نهال میوه را در منطقه خود پرورش دهید. بایستی برای خرید نهال مورد نظر خود، به نکات ضروری از جمله بررسی اصالت، استعلام قیمت و خرید از نهاستان‏‌های معتبر توجه ویژه‌‏ای داشته باشید.

۱-بررسی اصالت

شما می‏‌توانید با بررسی دقیق خصوصیات ظاهری یک نهال، اصالت آن را تا حدودی تشخیص دهید. البته تشخیص دقیق اصالت نهال‏‌ها پیش از شروع باردهی، امری ناممکن است. اما نیازی نیست نگران باشید؛ نهالستان‌های معتبر، نهال‏‌های میوه را با شناسنامه تضمین اصالت برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان به بازار عرضه می‏‌کنند.

۲-استعلام قیمت

همانطور که گفتیم، بسیاری از نهالستان‏ های نامعتبر قیمت‌های نجومی را برای نهال‏‌های میوه تجاری در نظر می‏‌گیرند. از این رو، باید پیش از خرید نهال مورد نظر خود، برای استعلام قیمت آن اقدامات لازم را به عمل آورید. این امر موجب می‏‌شود تا شما بتوانید خریدی سودمندانه و مفیدی را تجربه کنید.

۳-خرید از نهالستان‏‌های معتبر

برای آن که بتوانید نهال مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه و اصالت تضمینی به بهترین شکل ممکن خریداری کنید و لذت ببرید، باید به نهالستان‏‌های معتبر مراجعه کنید. رویال نهال، یکی از معتبرترین نهالستان‌های غرب کشور است که با پرسنل و کادر مجرب، قادر به تولید و عرضه یکی از بهترین ارقام نهال میوه تجاری در سراسر کشور می‏باشد.

خرید ارقام نهال میوه تجاری در سال ۱۴۰۲ در ایران

از پر سودترین ارقام تجاری نهال

نهال‏‌های میوه دارای انواع بیشماری هستند و هر کدام از آن‏ها قادر به رشد در یک اقلیم می‌‏باشند. اما باید بدانید که برخی از ارقام نهال قادر به رشد در اکثر اقلیم‌‏ها هستند و سوددهی بسیار خوبی برای باغداران دارند. در ادامه این ارقام را معرفی می‌کنیم:

۱-ارقام نهال گردو

گردو یکی از پرسودترین ارقام تجاری نهال است، گردو به صورت خام یا فرآوری شده در بازار، از قیمت بالایی برخوردار است. شما می‏‌توانید با خرید نهال گردو و پرورش آن، در کمترین زمان شاهد افزایش چندین برابری سود خود باشید. اما به خاطر داشته باشید که هر نهال گردویی قادر به سوددهی خوبی نیست؛ از پرسودترین ارقام گردو می‌‏توان به ژنوتیپ رویال، فلسطینی، چندلر،فرنور و گردو خوشه‌ای اشاره نمود.

۲-ارقام نهال بادام

نهال‏ بادام نیز از ارقام تجاری و پر سود می‌باشد. البته برای دریافت این سود، باید در هنگام خرید نهال بادام به سراغ رقم‌های تونو، شاهرودی، ، فرانیس، آذر و سهند بروید. خوب است بدانید که پرورش نهال بادام هزینه‌های زیادی را به همراه ندارد. به همین دلیل، با هزینه اندک می توانید اقدام به احداث باغ بادام نمایید.

۳-ارقام نهال‏ گیلاس

گیلاس، از پرطرفدارترین و خوش طعم‌‏ترین میوه‏ ها در بازار است. مهم‏ترین موارد مصرف گیلاس تازه خوری، تهیه ژله، آب میوه، شربت، مربا و ... است. گیلاس نسبت به سایر میوه‌ها از قیمت بالاتری در بازار برخوردار است. از ارقام برتر گیلاس می‌‏توان به نهال گیلاس دلارکا، هارت،لاپینز، رژینا و تکدانه مشهد اشاره کرد.

۴-ارقام نهال انگور

نهال‏‌های انگور دارای انواع مختلفی هستند اما شما می‏‌توانید به آسانی برای خرید نهال انگور اقدام و آن را در هر اقلیمی به بهترین شکل پرورش دهید. لازم به ذکر است که قیمت نهال انگور نسبت به سایر نهال‏‌های میوه مناسب و مقرون به صرفه‏‌تر می‏باشد. برترین ارقام تجاری انگور شامل مکیاج، یاقوتی، بلک سیدلس، ردکارنت، تامسون سیدلس، رویال و موسکات هستند.

۵-ارقام نهال سیب

پیش از خرید نهال سیب و اقدام به احداث باغ سیب باید بدانید که یکی از بهترین ارقام تجاری سیب شامل سیب گلاب، فرانسه، بلک میراکل، لبنان، تو سرخ (خونی) و رندرز می‏‌باشند. پرورش نهال سیب و عرضه میوه آن به بازار می‌‏تواند سود بسیار خوبی برای باغداران داشته باشد.

۶-ارقام نهال‏ گلابی

از بهترین ارقام گلابی، می‏‌توان به درگزی، بیروتی، شاه میوه و آنجو اشاره نمود. خوب است بدانید که این چهار رقم گلابی علاوه بر باردهی عالی و بی‌نظیر، سازگاری بسیار خوبی با اقلیم‌های گوناگون کشور ما دارند.

خرید ارقام نهال میوه تجاری در سال ۱۴۰۲ در ایران

چرا خرید ارقام تجاری نهال از نهالستان رویال نهال؟

نهالستان رویال نهال جزء مراکز فروش و عرضه برتر محسوب می‏ شود که با دارا بودن مجوز از سازمان جهاد کشاورزی اقدام به تولید نهال می‌نماید. قیمت تمامی نهال‏‌های موجود نسبت به سایر مراکز عرضه ارزان‏تر و مقرون به صرفه‌تر است. شما می‏‌توانید با مراجعه به این نهالستان به صورت حضوری و آنلاین برای خرید نهال میوه مورد نظر خود اقدام کنید.

دفتر : ۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

خط ویژه واتساپ، روبیکا و ایتا: ۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

فروش و مشاوره: ۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰ / ۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰ / ۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

مدیریت : ۰۹۰۱۱۸۱۱۵۲۰

سایت:ROYALNAHAL.COM

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha