• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402062214270
  • خبرنگار : 50177

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

عدالت در توزیع پزشکان برای شهرستان‌های لرستان رعایت شود

عدالت در توزیع پزشکان برای شهرستان‌های لرستان رعایت شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت در توزیع پزشکان برای شهرستان‌های لرستان رعایت شود.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در لرستان با کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: این کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص در دو شهرستان سلسله و دلفان شدیدتر است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان عضو کمیسیون بهداشت مجلس ازمجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان انتظار داشتیم حداقل در توزیع پزشک دو شهرستان سلسله و دلفان را ویژه ببیند.

ابراهیمی با تاکید براینکه عدالت در توزیع پزشکان برای شهرستان‌های لرستان رعایت شود، اضافه کرد: هم‌اکنون این دو شهرستان ۱۵ روز پزشک دارند و ۱۵ روز پزشک ندارند، ضروری است براساس نیاز هر شهرستانی، پزشک به آن شهرستان‌ها اعزام شود.

وی گفت: خوشبختانه لرستان دارای پزشکان حاذق و باسوادی در همه رشته‌ها دارد و این ظرفیت کم‌نظیری برای ارائه خدمات محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، در خصوص گردشگری سلامت و زیارت، بیان کرد: ایران به لحاظ تنوع آب‌وهوایی، داشتن مناطق بکر و چشم‌نواز و با وجود اماکن زیارتی(مشهدالرضا، قم، شاهچراغ) و اماکن تاریخی منحصربه فرد به عنوان یکی از کشورهاست که می‌تواند در جذب توریسم برای درمان سرمایه‌گذاری کند.

وی تصریح کرد: لرستان نیز از این موهبت الهی بی‌نصیب نیست و می‌توان با توجه به هم‌جواری با کشورهای همسایه ایران از این ظرفیت برای گردشگری سلامت و زیارت بهره برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۲۳:۴۲

خیلی هیلی زشته خرم اباد مرکز استان هست حتی یک کلینک دندون پزشکی دولتی نداره ما مردم به این هم راضی هستیم بعد ۲یا ۳ماه نوبتمون بیاد ولی کلا خبری از دندانپزشکی دولتی نیست والا من بشخصه راضیم یه کلینک دولتی برا دهک ۱تا ۵بزارن حتی بعد ۴ماه نوبتمون بیاد.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۲۳:۴۵

ایسنا جون اگه عدالت دارید و به رسالت خبر رسانیتون اهمیت میدید مشگل نداشتن کلینک دندون پزشکی دولتی رو حل کنید و به رییس جمهور و دولت گوش زد کنید تا یه کلینک دندونپزشکی برا مرکز استان لرستان بندازن اخه چرا مردم باید برن اراک یا کرمانشاه برا یه عصب کشی ساده

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۳ ۰۷:۰۰

هرکوچه ای میری صدهاتابلو دکتر از انواع تخصصها وعمومی می بینی اما دریغ از یه دکتر با علم روز پزشکی !!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۳ ۲۳:۵۷

الیگودرز فاقد فوق تخصص بیماریهای داخلی ست ، و معدود پزشکان موجود بیشتر عمومی و در درمانگاهها و بیمارستانها حضور دارند در یک نوبت ۵ساعته بیش از ۴۰نفر ویزیت میشن و مردم عموما عازم تهران و اصفهان هستند کل شهر حداکثر دو جراح عمومی داره