• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062214322
  • خبرنگار : 30147

سرمربی تیم کشتی شهرستان تایباد

کشتی تایباد از نبود اسپانسر مالی رنج می‌برد

کشتی تایباد از نبود اسپانسر مالی رنج می‌برد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم کشتی شهرستان تایباد گفت: مهم‌ترین مشکلی که اکنون کشتی تایباد از آن رنج می‌برد نبود اسپانسر مالی است.

کاوه ترابی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: کشتی شهرستان تایباد یک رشته ورزشی خود جوشی است که علی‌رغم همه تلاش‌ها متأسفانه تنها هستیم.

وی با بیان اینکه برای شکوفایی بیشتر این رشته ورزشی نیازمند حمایت‌های بیشتری هستیم، اظهار کرد: هرچند هیچ حامی مالی نداریم ولی هر ساله یک یا دو کشتی‌گیر از همین شهرستان به تیم ملی اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم کشتی شهرستان تایباد با اشاره به اینکه کشتی‌گیران این رشته ورزشی از کمترین حمایت‌های مالی و امکانات محروم هستند، افزود: هرچند شهرداری تایباد به لحاظ سالن و امکانات با هیات کشتی شهرستان همکاری دارد ولی مشکل اصلی نبود اسپانسر مالی است.

وی اظهار کرد: اگر در شهرهای مختلف مسابقاتی برگزار می‌شود بدون هیچ‌گونه کمک مالی از دستگاه‌های دیگر و با هزینه شخصی کشتی گیران در مسابقات شرکت می‌کنند.

ترابی خاطرنشان کرد: اگرچه کشتی گیران تایباد در سطح استان و ملی مطرح هستند ولی حمایتی از آنان صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه گفت: به دلیل نبود امکانات و وسیله نقلیه عملاً کشتی گیران شهرستان نمی‌توانند برای رویارویی با کشتی گیران قدر به شمال و یا تهران اعزام شوند.

سرمربی تیم کشتی تایباد همچنین با اشاره به اینکه کشتی گیران این شهرستان حریف تمرینی ندارند، افزود: به دلیل هزینه‌های مالی بالا امکان حضور ورزشکاران در سایر استان از جمله شمال و یا تهران برای شرکت در مسابقات نیست. تنها یک مینی‌بوس در تایباد داشتیم که دیگر امکان استفاده از آن هم نیست.

ترابی در ادامه خاطرنشان کرد: هیات کشتی استان اگر بتواند امکانات بیشتری در اختیار کشتی شهرستان‌ها قرار دهد نه تنها بیشتر رشد خواهند کرد بلکه خود استان هم در این عرصه پیشرفت می‌کند.

سرمربی تیم کشتی شهرستان تایباد افزود: اگر هیات کشتی استان ورزشکارانی که در سطح تیم ملی هستند را به لحاظ مالی تأمین کند دیگر مربی و کشتی‌گیر دغدغه‌های مالی نخواهند داشت و بهتر خواهند توانست در خدمت تیم ملی کشور باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha