• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402062214327
  • منبع : نمایندگی سمنان

همزمان با اجلاسیه مجاهدان در غربت صورت می گیرد:

رونمایی از کتاب خاطرات و تمبر یادمان "عیسی جبهه مقاومت"

رونمایی از کتاب خاطرات و تمبر یادمان "عیسی جبهه مقاومت"

ایسنا/سمنان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از رونمایی از کتاب خاطرات "عیسی جبهه مقاومت" با حضور مهمانانی از کشورهای جبهه مقاومت خبر داد.

احمد ریواده ۲۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر این کتاب، همزمان با برپایی هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در دامغان از تمبر یادبود خدمات" عیسای مقاومت" نیز رونمایی خواهد شد.

وی از حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی طباطبایی به عنوان یکی از چهره های شاخص جبهه مقاومت نام برد و افزود: ایشان که متولد دامغان و از چهره های اثرگذار و مورد وثوق جبهه مقاومت است در گذشته نماینده امام راحل(ره) و هم اکنون نیز نماینده رهبری معظم انقلاب است.

ریواده با بیان اینکه ایشان منشا خدمات شایانی در جبهه مقاومت بوده افزود: علامه طباطبایی منشا خیر و برکت برای جبهه مقاومت و خصوصا شیعیان جنوب لبنان بودند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی طباطبایی از اساتید سیدعباس موسوی دبیرکل فقید حرب الله لبنان بوده است، اضافه کرد: ایشان همچنین موسس شبکه المنار هستند.

وی به دیگر خدمات این روحانی و چهره شاخص فعال در جبهه مقاومت پرداخت و افزود: ایشان موسس ده‌ها مرکز و تشکل شاخص بودند.

ریواده با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی طباطبایی در بین شیعیان لبنان از یک مرجعیت برخوردارند، اظهار کرد: ایشان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی در بین شیعیان دارای یک مرجعیت هستند. راه اندازی۲۶ مرکز اجتماعی ، تاسیس شبکه تلویزیونی المنار، ایفای نقش مرجعیتی در رفع مشکلات معیشتی و فرهنگی شیعیان‌ لبنان و...از دیگر خدمات این نخبه هم استانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی طباطبایی از افتخارات استان سمنان هستند، خاطرنشان کرد: انتظار می رود که رسانه ها بیشتر به معرفی و شناساندن بیشتر این نخبه هم‌استانی و بیان خدمات وی بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha