• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402062214351
  • خبرنگار : 71460

فرگوسن در رادار تمام تیم‌های لیگ برتر

فرگوسن در رادار تمام تیم‌های لیگ برتر

ایوان فرگوسن مرد لحظه‌ها در برایتون است. این مهاجم ۱۸ ساله مقابل نیوکاسل هت‌تریک کرد تا این باور را بیشتر تقویت کند که آینده درخشانی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، مهاجم اهل بتیستاون در ایرلند، بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ایرلند مقابل فرانسه و هلند را به دلیل مصدومیت از دست داد و حضورش برای بازی این هفته مقابل منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام است. 

فرگوسن در ۱۴ سالگی اولین بازی خود را برای بوهمیانس ایرلند انجام داد و به سرعت نشان داد که چقدر مقابل دروازه توانمند است.

آلن شیرر برترین گلزن تاریخ لیگ برتر این هفته با عباراتی درخشان در مورد مرد جوان ایرلندی صحبت کرد و گفت: ایوان فرگوسن از برایتون به نظر می‌رسد یک بازیکن کامل است. پای چپ، پای راست، ضربه سر، سرعت؛ هیچ ضعفی در بازی او وجود ندارد. من چه چیزی را در مورد او دوست دارم؟ همه چیز.

  • فرگوسن در رادار باشگاه‌های برتر لیگ برتر

سوال بزرگ این است که آیا برایتون مهاجم جوان خود را می‌فروشد؟

مدل برایتون این است که استعدادهای جوان را با دستمزد کمتر می‌خرد و پس از ایفای نقش در توسعه آنها، این بازیکنان را برای کسب سود می‌فروشد. بهترین نمونه‌های این مورد مویسس کایسدو و الکسیس مک آلیستر هستند. برایتون دوست داشت روی استعدادهای جوان سرمایه‌گذاری کند و در تابستان امسال، مک آلیستر را به لیورپول و  کایسیدو را با مبلغ بالا به چلسی فروخت.

در ژانویه فروخته نمی‌شود

برایتون که این فصل در اروپا بازی خواهد کرد، قصد ندارند فرگوسن را در نقل و انتقالات ژانویه بفروشد. آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد همگی به جذب این بازیکن نزدیک شده‌اند.

با این حال، تونی بلوم، مالک برایتون، در یک پیام ویدئویی به هواداران گفت که آنها هیچ برنامه‌ای برای فروش هیچ یک از بازیکنان کلیدی‌شان ندارند.

فقط پایین‌تر از هالند

طبق گزارش اوپتا، فرگوسن در چهار بازی اول لیگ برتر ۹ شوت به سمت دروازه داشته است. ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی تنها بازیکن لیگ برتر است که در این مقطع از فصل بیشتر از فرگوسن به سمت دروازه حریفان شوت زده است.

فرگوسن در ۱۸ سالگی روز به روز بهتر می‌شود و نشان داده که می‌تواند به یکی از بهترین‌های لیگ برتر تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha