• پنجشنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402062314603
  • منبع : نمایندگی قزوین

کاراته‌کای قزوینی در اردوی آسیایی تیم ملی

کاراته‌کای قزوینی در اردوی آسیایی تیم ملی

ایسنا/قزوین حضور کاراته‌کای قزوینی در اردوی آسیایی تیم ملی، اعزام تکواندوکاران قزوینی به المپیاد استعدادهای برتر کشور و صف‌آرایی فوتبالیست‌های شمس‌آذر مقابل قوهای سپید انزلی در بازی دوستانه از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان قزوین است که در این گزارش به آن اشاره شده است.

به گزارش ایسنا، مرحله دوازدهم اردوی تیم ملی کاراته در حالی از فردا ۲۴ شهریور آغاز خواهد شد که بهمن عسگری کاراته‌کای شایسته استان قزوین هم در این اردو حضور دارد.

اردوی ملی‌پوشان کاراته تا دوم مهر ماه در خانه کاراته تهران و آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد شد و تیم ملی کاراته از سیزدهم مهرماه در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین به مصاف رقبا خواهد رفت و عسگری قرار است در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم این بازی‌ها به روی تاتامی برود.

این کاراته‌کای استان قزوین نشان طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی را در کارنامه دارد.

اعزام تکواندوکاران قزوینی به المپیاد استعدادهای برتر کشور

المپیاد استعدادهای برتر تکواندوی کشور در حالی از شنبه ۲۵ شهریور به میزبانی تبریز آغاز خواهد شد که تیم استان با ترکیب ۱۰ تکواندوکار عازم این رقابت‌ها شده است.

امیر مهدی خلیل‌پور، حمیدرضا حدودی، بنیامین محمدپوری، مصطفی طاهرخانی، پوریا شفیع‌پور، امیرحسین جعفری‌خانی، حسام عظیمی، امیرعباس اکرادلو، امیرمحمد جلالی و امیرعباس برخورداری ۱۰ تکواندوکار استان هستند که باید مقابل حریفان به روی شیاپ چانک بروند.

هدایت تیم استان را در این رقابت‌ها صمد حقیقت، جواد محمدی و محمود حسن‌پور بر عهده دارند و این مسابقات از ۲۵ شهریورماه به مدت چهار روز به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.‌

صف‌آرایی شمس‌آذری‌ها مقابل قوهای سپید انزلی

تیم فوتبال شمس آذر در ادامه بازی‌های دوستانه خود در دومین بازی در تعطیلات لیگ برتر امشب در انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت.

شاگردان سعید دقیقی که این روزها خود را آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور می‌کنند، در نخستین بازی دوستانه خود موفق شدند در تهران پیکان را با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ متوقف کنند.

تیم فوتبال شمس‌آذر در سومین بازی دوستانه خود هم ۲۶ شهریورماه در قزوین از فولاد هرمزگان پذیرایی می‌کند.

نماینده استان در جدول رده‌بندی لیگ برتر با یک امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

خبرنگار: رضا قنبری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha