• پنجشنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402062314819
  • خبرنگار : 50187

نماینده کرمان و راور در مجلس تاکید کرد

لزوم مراقبت و هوشیاری در مقابله با جریان نفاق و نفوذ

لزوم مراقبت و هوشیاری در مقابله با جریان نفاق و نفوذ

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بر ضرورت آگاهی و هوشمندی در مقابله با جریان نفاق و نفوذ تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی زاهدی ۲۳ شهریورماه در یادواره شهدای عملیات‌های رمضان، بیت المقدس و مرصاد که در ادره کل آموزش و پرورش کرمان با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اعظم و شهادت امام حسن مجتبی (علیهماالسلام) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقاوم این عملیات‌ها اظهار کرد: دشمنان ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته نشان دادند که لحظه‌ای از توطئه علیه مردم و کشور ایران دست نکشیده‌اند، گاهی توطئه‌ها به شکل ترورهای کور، در هشت سال جنگ تحمیلی و گاهی به شکل فتنه‌هایی از جنس جنگ نرم، آرامش و آسایش مردم را هدف قرار داده‌اند، اما آنچه ستودنی است یکپارچگی و اتحاد مردم در دفاع از خاک و تمامیت ارضی میهن اسلامی‌مان است که مرصادها را به قتلگاه منافقین و معاندین تبدیل کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی مبنی بر اینکه «دشمن در دشمنی و نقشه‌کشی خود جدی است، ما هم در مقابله با دشمن به شدت جدی هستیم»، بیان کرد: این فرمایش رهبری نشان از عزم راسخ ملت ایران و راهبرد جمهوری اسلامی در مواجه با حربه‌ها و نیرنگ‌های دشمن است.

زاهدی گفت: سیمای استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران، مسیر مقابله با استکبار  را برای ملت‌های آزادی‌خواه دنیا روشن و ترسیم نمود و ثمره آن شکل‌گیری نهضت‌های اسلامی و آزادی‌خواه در دنیا و جریان مقاومت در منطقه غرب آسیا است.

نماینده مردم کرمان و راور با هشدار و تاکید بر ضرورت آگاهی و هوشمندی در مقابله با جریان نفاق و نفوذ گفت: رهبر انقلاب سال‌های گذشته حرکت جریان نفوذ را به حرکتدموریانه‌ای تشبیه کردند که بصورت نرم و آرام در ارکان‌ مختلف نظام راه پیدا کرده و تلاش می‌نماید با حذف نیروهای کارآمد، متخصص و عاشق وطن و روی کار آوردن افراد سست عنصر و ناتوان، با تاثیرگذاری در نهادهای تصمیم ساز، تصمیم گیر و قانونگذار، موجب ناکارآمدی اداره کشور و ایجاد نارضایتی در مردم شوند.

وی موضوعات فرهنگی، ارزش‌های دینی و هویت ملّی و موضوعات اقتصادی را که مستقیما با معیشت مردم در ارتباط هستند را هدف و اولویت جریان نفوذ در سال‌های اخیر عنوان کرد.

زاهدی با اشاره به انتخابات پیش روی مجالس شورای اسلامی و خبرگان به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴ اشاره کرد که فرمودند«مردم در باب انتخابات باید خیلی متوجّه باشند، اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل می‌جَود و پایه‌ها را سست می‌کند و فرو می‌ریزد».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha