• جمعه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402062415082
  • خبرنگار : 50214

امام جمعه موقت یزد:

آمریکایی‌ها به دنبال بحران سازی در ایران هستند

آمریکایی‌ها به دنبال بحران سازی در ایران هستند

ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد تلاش دشمن برای تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال بحران سازی در ایران با دروغ ‌پراکنی هستند که لازمه مقابله با آن هوشیاری مردم است.

آیت الله «سید ناصر محمدی» امروز ۲۴ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد که در مسجد ملا اسماعیل یزد برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(صلی الله تعالی فرجه الشریف) و شهادت امام حسن و امام رضا(علیهم السلام)،  به کرامات حضرت امام رضا(ع) و جور حکومت آن دوران اشاره و عنوان کرد: امیرالمومنین(ع) در زمان خود چنین دورانی که مردم دوباره به سمت ائمه اطهار(ع) بازمی‎گردند، پیش بینی کردند.

وی با بیان این که امروز جوامع امروز پناهگاهی جزء مکتب اهل بیت(ع) پیدا نمی‎کنند، در این باره به عظمت باشکوه همایش بین المللی اربعین در هفته گذشته و در این روزها زوار میلیونی امام هشتم اشاره و بر زنده نگاه داشتن امر ائمه اطهار(ع) ‌تاکید کرد.

امام جمعه موقت یزد در ادامه به دیدار مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با مقام معظم رهبری در دوشنبه گذشته اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار پیرامون تلاش دشمن برای تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی هشدار دادند.

وی افزود: امروز هر صدایی که بخواهد وحدت و امنیت کشور را برهم بزند، قطعاً در جبهه دشمن فعالیت می‌کند لذا مبادا بر طبق نقشه دمشن عمل کنیم.

محمدی از خدعه اخیر دشمن برای برهم زدن امنیت کشور با ورود سلاح غیرمجاز به داخل خاک ایران و مقابله سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای نظامی و انتظامی با این توطئه، عنوان کرد: دشمن به دنبال ناامنی و ایجاد تجمعات و کشتار مردم و در نهایت نابودی اقتصاد و آموزش و همه پیشرفتها در کشور است.   

وی با بیان این که برخی با دروغ به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، گفت: همه باید بکوشیم امنیت بر کشور حاکم شود و از انتشار اخبار دروغ در جامعه پرهیز کنیم.

امام جمعه موقت یزد با نهی اختلافات قومی در استان، گفت: برخی اقوام مهیمان این سرزمین هستند و باید آنها را ارج نهیم، قطعاً مسئولان قطعاً تصمیم مقتضی را در این موارد اخذ می‎کنند لذا باید این حرکتهای مشکوک در استان را به درستی بشناسیم و از ایجاد اختلاف در جامعه اجتناب کنیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد اطلاعات دقیق واصله در مورد ایجاد مجموعه‌ بحران سازی توسط آمریکایی‌ها، گفت: این مجموعه به دنبال ایجاد بحران در کشورهای مختلف به ویژه ایران به بهانه‌های بحرانهای گرانی، اقتصادی، بیکاری، آشوب و ناامنی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha