• جمعه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402062415175
  • منبع : نمایندگی سمنان

شیخ نزار الحلبی:

سید عیسی طباطبایی روح جهادی امام‌(ره) را به جوانان لبنانی منتقل کرد

سید عیسی طباطبایی روح جهادی امام‌(ره) را به جوانان لبنانی منتقل کرد

ایسنا/سمنان شیخ نزار الحلبی نماینده حزب الله لبنان با تجلیل از خدمات چند دهه ای حجت الاسلام والمسلمین سیدعیسی طباطبایی گفت: سید عیسی طباطبایی، روح جهادی امام‌خمینی(ره) را به خوبی به جوانان لبنانی منتقل کرد.

شیخ نزار الحلبی، نماینده حزب الله لبنان عصر ۲۴ شهریورماه در اجلاسیه مجاهدان در غربت در دامغان با تمجید از خدمات حجت الاسلام والمسلمین سیدعیسی طباطبایی اظهار کرد: امثال ما از اینکه‌ بخواهند جایگاه و اقدامات ارزنده و شاخص شیخ سید عیسی طباطبایی را در حوزه‌ مقاومت و در کشور لبنان بیان کنند، عاجزند.

وی تصریح کرد: شیخ سید عیسی طباطبایی، روح جهادی امام‌خمینی(ره) را به خیلی از جوانان لبنانی منتقل کرده و توانستند زمینه ساز مقاومت در لبنان بعد از انقلاب باشند.

 نماینده حزب الله لبنان ادامه داد: با حضور شیخ سید عیسی طباطبایی بحث سازندگی در لبنان در حوزه های‌مختلف درمانی، بهداشتی، آموزشی و ... به صورت ویژه دنبال و اجرایی شد.

هم چنین شیخ عیسی طباطبایی، نماینده مقام معظم رهبری در لبنان با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری هشتمین‌ اجلاسیه مجاهدان در غربت در شهرستان دامغان اظهار کرد: خدماتی که در جبهه مقاومت صورت گرفته به برکت دعای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و خون شهدای والامقام است.

وی تامید کرد: انشالله به برکت نبی مکرم اسلام خداوند بر خیر و برکات کشور عزیزمان، ایران اسلامی، رهبر معظم و شما ملت وفادار بیافزاید و دشمنان این کشور را ذلیل گرداند.

به گزارش ایسنا_ تجلیل از مقام والای عالم وارسته، حجت الاسلام و المسلمین شیخ سید عیسی طباطبایی، نماینده حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در لبنان، رونمایی از کتاب خاطرات و تمبر یادمان خدمات شیخ عیسی طباطبایی،تجلیل از بیت معظم عالم وارسته علامه طباطبایی، تجلیل از سرکار خانم دکتر جلوه، همسر دکتر امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و...از دیگر برنامه هایی بود که در هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، و با حضور دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، هاشمی استاندار سمنان و امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، نماینده حزب الله لبنان و مهمانی از ۶ کشور در دانشگاه دامغان برگزار شد.

سید عیسی طباطبایی روح جهادی امام‌(ره) را به جوانان لبنانی منتقل کرد

سید عیسی طباطبایی روح جهادی امام‌(ره) را به جوانان لبنانی منتقل کرد

سید عیسی طباطبایی روح جهادی امام‌(ره) را به جوانان لبنانی منتقل کرد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha