• شنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402062515194
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان عنوان کرد:

راه اندازی دو موکب در ورودی و خروجی همه شهرهای در مسیر برگشت مشهد_ تهران

راه اندازی دو موکب در ورودی و خروجی همه شهرهای در مسیر برگشت مشهد_ تهران

ایسنا/سمنان استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر استان سمنان از راه اندازی دو موکب در ورودی و خروجی همه شهرستان های این استان که در مسیر برگشت مشهد_ تهران قرار دارند، خبر داد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام رضا(ع) استان با تجلیل از تمامی دست اندرکاران امر خدمات سفر به مسافران و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در سطح استان در ایام‌ پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: هدف ما در ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام هشتم(ع) پس از ارائه خدمات و پذیرایی مطلوب، پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش میزان مصدومان در بین مسافران و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است.

وی افزود: کمترین هدف برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان این است که برپایی یک موکب حتی بتواند یک تصادف و یک‌ مجروح را در سطح راه های استان از مسافران و زائران امام رضا(ع) کمتر کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمیهدات لازم اندیشیده شود تا در سطح استان به هیچ وجه با کمبود سوخت در جایگاه های عرضه سوخت مواجه نشویم و بهترین ارائه خدمات به مسافران و زائران صورت گیرد.

وی عنوان داشت: استقرار ماشین‌ها با چراغ گردان در طول مسیر، بهسازی و مدیریت ارائه خدمات در سطح مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان، تقویت خدمات رسانی توسط موکب‌ها و تقویت ارائه خدمات درمانی بهداشتی به مسافران و زائران از دیگر مباحثی است‌که‌باید در دستور کار باشد.

استاندار سمنان گفت: در بحث پذیرایی از زائران‌ امام هشتم(ع) در مسیر برگشت از مشهد به تهران، توسط شهرداری شهرهای مرکز شهرستان ها باید دو موکب در ورودی و خروجی شهرها استقرار یابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha