• شنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062515263
  • خبرنگار : 30147

رشد بیش از ۲۰ درصدی مصرف بنزین در روزهای پایانی ماه صفر

رشد بیش از ۲۰ درصدی مصرف بنزین در روزهای پایانی ماه صفر

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، گفت: بر اساس نظر کارشناسان همزمان با روزهای پایانی ماه صفر مصرف بنزین در جنوب خراسان رضوی رشد بیش از ۲۰ درصدی داشته است.

جواد بلندی در گفت و گو با ایسنا از رشد ۱۷ درصدی مصرف بنزین در مردادماه و پیک ایام مسافرت خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان همزمان با روزهای پایانی ماه صفر مصرف بنزین در جنوب خراسان رضوی رشد بیش از ۲۰ درصدی داشته است.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی بسیار بالای ترددها در این روزهای پایانی ماه صفر و تعطیلات پایان تابستان از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم با حضور میدانی در جایگاه‌های سوخت و تأمین فراورده مورد نیاز از مبادی اندیشیده شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، با بیان اینکه در حال حاضر سوخت مورد نیاز با نفتکش از مبادی تأمین انجام می‌شود، عنوان کرد: بازدیدها و کنترل‌ها به صورت شبانه‌روزی و ویژه به خصوص در روزهای پایانی ماه صفر انجام می‌شود.

 وی اظهار کرد: تمامی جایگاه‌های سوخت آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران هستند، خوشبختانه شرایط بسیار خوب و حوزه سوخت‌رسانی از همه نظر آمادگی کامل دارد.

بلندی با اشاره به اینکه مورد و مشکلی در خرابی سامانه‌ها و موارد فنی وجود ندارد، گفت: کارت آزاد در تمامی جایگاه‌های مسیر زائران به خصوص برای کسانی که به هر دلیلی دسترسی به کارت سوخت شخصی ندارند، وجود دارد.

 بلندی از برپایی موکب‌های عزاداری در تعدادی از جایگاه‌های مسیر برای خدمت‌رسانی به مردم و زائران خبر داد و افزود: امیدواریم تمامی زحمات مورد رضای حق‌تعالی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: این منطقه، به رغم افزایش ۱۶ درصدی انواع فرآورده‌های نفتی در ۵ ماهه نخست امسال و رشد ۱۷ درصدی مصرف بنزین در پیک ایام مسافرت در مردادماه امسال، ناوگان حمل و نقل منطقه ضمن تأمین سوخت مصرف حوزه عملیاتی منطقه در جنوب خراسان رضوی، با استفاده از یک ۱۷۴۷ سرویس نفتکش، نزدیک به ۵۳ میلیون لیتر سوخت سایر مناطق را حمل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha