• شنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: ویدیوی ورزشی
  • کد خبر: 1402062515373
  • خبرنگار : 71468

ویدیو/ کشتی‌های زارع، یزدانی و اطری در قهرمانی جهان ۲۰۲۳

ویدیو/ کشتی‌های زارع، یزدانی و اطری در قهرمانی جهان ۲۰۲۳

حسن و امیرمحمد یزدانی و امیرحسین زارع، نمایندگان ایران در اوزان ۶۱ و ۱۲۵ کیلوگرم در دور اول و دوم بدون مشکل خاصی رقبای خود را در مسابقات قهرمانی جهان شکست دادند اما رضا اطری در عین ناباوری شکست خورد.

به گزارش ایسنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به میزبانی صربستان از صبح امروز کلید خورد که چهار کشتی‌گیر ایران با رقبای خود سرشاخ شدند که در مجموع رقابت‌ها تا این لحظه فقط رضا اطری در برابر رقیب ناکام بود.

امیرمحمد یزدانی - ۷۰ کیلوگرم

امیرمحمد یزدانی در مرحله یک هشتم نهایی توانست خانیف از آذربایجان را مغلوب کند. او با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

پیروزی ارزشمند یزدانی و صعود به نیمه نهایی

در مرحله یک چهارم نهایی، امیرمحمد یزدانی موفق شد حریف مطرح قرقیز خود را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کرد. یزدانی با نتیجه قاطعانه ۱۰ بر صفر  ارنازار اکماتالیف دارنده نقره و برنز جهان از قرقیزستان را شکست داد.

امیرحسین زارع - ۱۲۵ کیلوگرم

زارع  پس از استراحت در دور اول، برابر دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس قرار گرفت و پیروز شد. زارع با نتیجه ۷ بر ۲ پیروز شد و به‌ مرحله  یک‌ هشتم نهایی رفت. زارع دارنده مدال طلا و برنز جهان و برنز المپیک است.

صعود مقتدرانه زارع به یک چهارم نهایی

در مرحله یک هشتم نهایی، زارع موفق شد نماینده پورتوریکو را هم از پیش رو بردارد. نماینده ایران با نتیجه ۱۰ بر صفر اسمیت یونووان از پورتوریکو را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

زارع قدرتمندانه به فینال رفت

در مرحله یک چهارم نهایی، امیرحسین زارع نماینده مجارستان را مغلوب کرد و مانند امیرمحمد یزدانی به مرحله نیمه نهایی رفت. زارع با نتیجه ۱۱ بر ۴ دنیل لیگتی از مجارستان دارنده چهار برنز و یک نقره قهرمانی اروپا را شکست داد.

رضا اطری - ۶۱ کیلوگرم

اطری پس از استراحت در دور اول، برابر کشتی‌گیر ژاپن قرار گرفت و در کمال ناباوری شکست خورد. اطری با نتیجه یک بر یک  مقابل اوگاوا کودای از ژاپن مغلوب شد. به این دلیل که حریفش امتیاز آخر کشتی را گرفت برنده دیدار شد. 

حسن یزدانی - ۸۶ کیلوگرم

برای مشاهده کشتی‌های حسن بزدانی به لینک‌های زیر بروید: 

ویدیو/ یزدانی کشتی‌گیر استرالیایی را ضربه فنی کرد

ویدیو/ خط و نشان پادشاه برای جادوگر

ویدیو/ یزدانی یک به یک از رقبا می‌گذرد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha