• شنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402062515407
  • خبرنگار : 50377

معاون استاندار مازندران:

همایش‌های امت محمدرسول‌الله، تبلور ارزش‌های دینی مردم در سواحل است

همایش‌های امت محمدرسول‌الله، تبلور ارزش‌های دینی مردم در سواحل است

ایسنا/مازندران معاون استاندار مازندران هدف از برگزاری همایش‌های ساحلی با عنوان امت محمدرسول‌الله را حفظ ارزش‌ها و الگوهای جامعه اعلام کرد.

روح الله سلگی، امروز ۲۵ شهریور در همایش‌ ساحلی که در بابلسر با عنوان امت محمدرسول‌الله (ص) اجرا شد هدف از برگزاری این همایش‌ها حفظ ارزش‌ها و الگوهای جامعه ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: توجه به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی در زمینه دین که فرهنگ اجتماعی جامعه را به سمت ارزش‌ها سوق می‌دهد، یکی از ملزومات جامعه ایرانی است.

وی افزود: کارگزاران دولت با استفاده از ظرفیت‌های خود و مردم تلاش کردند تا در یک اقدام مردمی به عنوان تسهیل‌کننده و هماهنگ کننده، جمعیت زیادی را در سواحل با تاکید بر اصول و مبانی ارزش‌ها جمع کنند و با مردم، میزبان اقشار مختلف و مسافران باشند.

سلگی ادامه داد: انتظار ما از افرادی که وارد این استان می‌شوند این است که به ارزش‌ها و باورها و انگاره‌های مذهبی و فرهنگی استان احترام بگذارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: درگذشته دشمن با چماق رضاخانی قصد ارعاب مردم و دست برداشتن از ارزش‌ها را داشت اما روش‌ها تغییر کرده و آنان قصد ربودن دل‌های جوانان را دارند.

این مسئول با اعلام اینکه پیام همایش ساحلی امت محمدرسول الله این است که این ملت، مرعوب چماق رضاخانی و مفتون فتنه‌های دشمن نخواهد شد، گفت: این ملت ثابت قدم در اصول ارزش‌هایی است که امام حسین(ع) برایمان قرار داد.

سلگی به تاثیر برگزاری‌ رویدادهای مذهبی در سواحل استان اشاره کرد و افزود: با برگزاری رویدادهای مذهبی مختلف در طول تابستان، مظاهر دینداری مردم در ساحل متبلور شد.

وی بر استمرار برگزاری اینگونه همایش‌ها در سواحل مازندران تاکید کرد و گفت: سواحل مازندران جایی برای هنجارشکنی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha