• یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402062615586
  • خبرنگار : 50163

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی( عج) استان زنجان:

بهره‌گیری از تفاوت‌های قومی و مذهبی حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشور است

بهره‌گیری از تفاوت‌های قومی و مذهبی حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشور است

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی( عج) استان زنجان گفت: بهره‌گیری از تفاوت‌های قومی و مذهبی حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان است.

سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه دیروز (۲۵ شهریورماه) در مراسم گرامی‌داشت آغاز هفته دفاع‌مقدس در خرمدره با اشاره به آیات قرآن درباره مبارزه با ظلم و ظالم، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن می‌فرمایند: «هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان‌ آماده سازید تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید.» لذا طبق این آیه باید همه تجهیزات و وسایل را برای مبارزه با نظام سلطه و دشمنان خدا آماده کنیم.

وی با بیان اینکه طبق فرموده امام (ره) ما یک لحظه از دفاع مقدس پشیمان نیستیم، چون به تکلیف به خود عمل کرده‌ایم، افزود: امروز ما در ادامه راه شهدا، رسول‌الله، اسلام، قرآن، اهل‌بیت (ع) و در غیبت امام زمان (ع) همچنان پای کار اسلام و قرآن هستیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری دشمن وحدت و امنیت ملی را نشانه گرفته است، تصریح کرد: ایشان در دیدار با مردم استان سیستان و بلوچستان فرمودند: دشمن در پی اختلاف‌افکنی است و می‌خواهد از نظر قومی و مذهبی اختلاف ایجاد کند، اما دشمن باید بداند ما اشتراکات زیادی با اهل سنت داریم.

این مسئول عنوان کرد: امروز دشمن تمام‌عیار با جنگ نرم فرهنگی به میدان مبارزه با نظام جمهوری اسلامی آمده تا جایی که در سال گذشته فقط ۳۶ هزار دروغ‌پراکنی توسط رسانه‌های معاند علیه نظام انجام شده است.

طهماسبی گفت: تقابل ما با آمریکا قائم به موضوع خاصی نیست بلکه تقابل و تضاد جمهوری اسلامی ایران در اندیشه‌ها و آرمان‌ها، تقابل حق با باطل، تقابل تمدن اسلامی برابر تمدن اومانیسم و لیبرالیستی بوده که همیشه هست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، به قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: قیام آن حضرت در برابر ظلم و ظالم بوده و مکتب ما نیز برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و هر جا ظالم باشد و در حق مظلوم اجحاف شود برای دفاع از مظلوم حاضر هستیم و آمریکا به این دلیل با نظام ایران درگیر است.

وی تصریح کرد: کشورهای اسلامی زیادی در دنیا وجود دارد، اما سوال اینجا است که چرا آمریکا با آن‌ها دشمنی ندارد که در پاسخ این سوال می‌توان گفت که نظام جمهوری اسلامی به تکلیف خود عمل کرده و دفاع از مظلومان عالم را در راس کارهای خود قرار داده است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha