• یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402062615907
  • خبرنگار : 50214

امام جمعه بخش مرکزی یزد مطرح کرد؛

توجه به حوزه فرهنگی لازمه بالندگی انقلاب اسلامی

توجه به حوزه فرهنگی لازمه بالندگی انقلاب اسلامی

ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: برای اینکه این انقلاب را رشد دهیم و بالنده کنیم باید در امور فرهنگی جدی باشیم و بیش از پیش به این حوزه توجه کنیم.

آیت‌الله «سیدمحمد کاظم مدرسی» در جمع استادیاران حلقه‌های صالحین استان یزد گفت: شبکه تربیتی صالحین و تقویت آن باید در دستور کار قرار گیرد که همکاری داوطلبانه و مجاهدانه نیاز دارد.

وی در این نشست که امروز یکشنبه ۲۶ شهریورماه به منظور هم‌افزایی و هماهنگی در تشکیل شبکه منسجم صالحین در رده بسیج استان به منظور تقویت روحیه معنویت و تبیین اهداف عالیه  نظام اسلامی در بین آحاد بسیجیان در سپاه الغدیر یزد برگزار شد، با بیان این که جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت قطعی و مسلم است که همواره در فرامین مقام معظم رهبری به آن امر شده است، افزود: با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود شبکه تربیتی صالحین می‌تواند گسترده‌ترین شبکه تبیینی انقلاب اسلامی شود و باید برای آن برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: ما برای استمرار و دفاع از انقلاب و برای اینکه این انقلاب را رشد دهیم و بالنده کنیم باید در امور فرهنگی جدی باشیم، امروز یکی از حوزه‌های مظلوم انقلاب اسلامی حوزه فرهنگی است که در پرتو سختی معیشت و تحریم‌های استکبار به واسطه اهمیت مبحث معیشت در برخی ابعاد حوزه فرهنگی مورد غفلت قرار گرفته و هر دو این حوزه‌ها مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر یزد، آیت الله مدرسی ادامه داد: انسجام‌بخشی به حوزه تربیتی بسیج به ویژه حلقه‌های صالحین از طریق برپایی اردو، حضور نیروهای تخصصی در حلقه‌های صالحین، استفاده از ظرفیت راهیان نور، نوجوان و جوان دیدن حلقه‌های صالحین، استفاده از ظرفیت راهیان پیشرفت و ایجاد دوره‌های مهارت آموزشی به ویژه برای مربیان و سرگروه‌های صالحین از جمله اقدامات برای فعال شدن و تقویت شبکه‌های صالحین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha