• یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402062615943
  • خبرنگار : 50035

تخصیص ۲۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه کنارگذر رزن

تخصیص ۲۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه کنارگذر رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از تخصیص ۲۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه کنار گذر این شهرستان خبر داد.


علی‌اصغر غفاری‌آثار یکشنبه ۲۶ شهریور در شورای ترافیک شهرستان رزن، اظهار کرد: اعتبارات شهرستان رزن از محل مصوبات سفر برای پروژه های به نام شهرستان ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۷۰ میلیارد تومان به پروژه کنارگذر اختصاص دارد و تاکنون ۲۹ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص داشته است‌.
وی با بیان اینکه تملک پروژه کنارگذر رزن انجام شده و هم اکنون این طرح فعال بوده و تسریع در روند تکمیل این پروژه به پیمانکار تأکید شده است، افزود: این طرح از مهمترین طرح‌های شهرستان رزن بوده که بهره‌برداری از آن نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی و توسعه اقتصادی این شهرستان دارد.
فرماندار رزن با اشاره به پروژه کریدور شمال استان گفت: این پروژه نیز از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری دارای ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار است و جزو پروژه‌های مهم شهرستان به شمار می‌رود.
غفاری‌آثار همچنین با اشاره به اینکه شهرستان رزن دارای هیچ نقطه حادثه‌خیز رسمی ثبت شده در پلیس و راهداری نیست، یادآورشد: در این رابطه با احصاء و شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهرستان با اعتباری افزون بر ۳۶میلیارد تومان مشکل این نقاط حادثه‌خیز مرتفع شد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز سال‌تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس شهرستان همزمان با سراسر کشور از ابتدای مهرماه تصریح کرد: شهرستان رزن در بخش رزن و سردرود دارای بیش از ۱۵ هزار دانش آموز و ۱۵۰۰ نفر مجموعه همکار و آموزگاران و پرسنل آموزش و پرورش بوده که در این رابطه برخی از پرسنل آموزش و پرورش در حال تردد به این شهرستان هستند و باید زیر ساخت حمل و نقل شهرستان برای آنان به نحو احسن مهیا شود.
غفاری‌آثار همچنین تصریح کرد: ساماندهی سرویس مدارس، نظارت بر تابلوهای راهنمایی رانندگی، خط‌کشی خیابان‌ها و معابر مطابق اولویت‌بندی، ایمن‌سازی سرعت‌گیرها و اجرای خط‌کشی از جمله مواردی است که دستگاه های مربوطه با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سالتحصیلی جدید مکلف به توجه و رفع مشکلات حوزه خود در این رابطه هستند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha