• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۱:۱۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402062716198
  • خبرنگار : 50604

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری و دبیری گلستان اعلام شد

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری و دبیری گلستان اعلام شد

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان زمان نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری و آموزگاری را اعلام کرد و گفت: سهمیه استخدامی گلستان از ۸۰۰ نفر به ۱۳۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، سیدرضا نظری شامگاه یکشنبه ۲۶ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال ۴۱۷ هزار دانش‌آموز گلستانی در ۳۰۰۰ مدرسه سال‌تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند، اظهار کرد: ۲۴ هزار نیروی فرهنگی شامل ۱۹ هزار معلم و ۵۰۰۰ کادر مدرسه نیز امسال پذیرای دانش‌آموزان گلستانی خواهند بود.

وی با بیان اینکه استان گلستان امسال کمبود معلم ندارد، ادامه داد: کمبود نیروهای خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، به کارگیری فرهنگیان بازنشسته و نیروهای خرید خدمات و معین کار جبران کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین با اشاره به برگزاری آزمون دبیری و آموزگاری افزود: امسال سهمیه استخدامی گلستان از ۸۰۰ نفر به ۱۳۰۰ نفر افزایش یافت و نتایج آموزگاری تا پایان هفته و آزمون دبیری تا ۱۵ مهر اعلام خواهد شد.

نظری با اشاره به تحصیل ۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس غیرانتفاعی استان تصریح کرد: برای بالا بردن کیفیت این مدارس تسهیلات ارزان قیمت به موسسان مدارس غیردولتی پرداخت می‌کنیم و در صورتی که اداره کل راه و شهرسازی در اختیار موسسان این مدارس زمین قرار دهد، آنها برای ساخت آمادگی دارند.

این مقام مسئول به کمبود مدرسه در گرگان مرکز استان گلستات هم اشاره کرد و افزود: فعلاً کمبود کلاس درس را با دو شیفته کردن مدارس جبران کرده‌ایم، اما قرار است سال ۱۴۰۳ تعداد سه مدرسه به گرگان افزوده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۷۷ نیروی خرید خدمات در گلستان داریم و تلاش می‌کنیم وزارتخانه با به‌کارگیری این افراد در سال تحصیلی جدید نیز موافقت کند.

نظری همچنین از تلاش برای هوشمندسازی مدارس استان گلستان خبر داد و افزود: در سفر نخست "دکتر ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور به استان که در اسفند ماه ۱۴۰۲ محقق شد، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و روند اجرای این طرح در حال اجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha