• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402062716418
  • خبرنگار : 50463

لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

استخراج سه امتیازی چادرملو از مس شهربابک در شب درخشش سنگربان

استخراج سه امتیازی چادرملو از مس شهربابک در شب درخشش سنگربان

ایسنا/یزد تیم مس شهربابک در سومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل چادرملوی اردکان تن به شکست داد.

ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه شامگاه روز گذشته (یکشنبه ۲۶ شهریورماه) میزبان دو تیم چادرملوی اردکان و مس شهربابک بود.

شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو اردکان که از دو بازی قبل خود چهار امتیاز کسب کرده بودند، در یک بازی نزدیک و دشوار با یک گل از سد مس شهر بابک گذشتند.

سفید پوشان اردکانی در نیمه نخست روی ضربات ایستگاهی دو موقعیت خوب را خلق کردند که از دست رفت و در آن سوی زمین نیز، مس شهر بابک که از بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب خود بهره می‌برد با حملات پراکنده موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه چادرملو خلق کرد.

اما در شب درخشش «حجت صدقی» سنگربان چادرملو، هیچکدام از این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد تا در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست «سید علی یحیی‌زاده» با ضربه‌ سر تماشایی دروازه مس را باز کرد تا نیمه نخست به سود یزدی‌ها به پایان برسد.

شاگردان «قاسم شهبا» در مس شهربابک، که نمی‌خواستند برای سومین هفته متوالی متحمل شکست شوند، در نیمه دوم برای جبران نتیجه به میدان آمدند و حملات زیادی را تدارک و چند بار دروازه چادرملو را نیز تهدید کردند، که در یکی از حساس ترین حمله مسی‌ها در ثانیه پایانی، دروازه‌بان با تجربه چادرملو، شوت از راه دور مهاجم‌ مس را راهی کرنر کرد تا سومین کلین‌شیت این تیم با کسب سه امتیاز همراه شود.

چادرملو با این برد هفت امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد و مس شهر بابک نیز با قبول شکست در این دیدار سومین باخت پیاپی خود را رقم زد، تا به همراه تیم های خلیج فارس بندر ماهشهر و استقلال ملاثانی بدون امتیاز در رده‌های پایانی جدول رده بندی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا چادرملوی اردکان در هفته چهارم لیگ آزادگان، در اسلام‌شهر باید مقابل تیم آریو این شهر صف‌ آرایی کند.

جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور تا پایان هفته سوم به شرح زیر است:

استخراج سه امتیازی چادرملو از مس شهربابک در شب درخشش سنگربان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha