• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402062716453
  • خبرنگار : 50184

چند ورزشکار کرمانشاهی در بازیهای آسیایی هانگژو حضور دارند؟

چند ورزشکار کرمانشاهی در بازیهای آسیایی هانگژو حضور دارند؟

ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه ۱۶ نفر از ورزشکاران و مربیان استان به بازیهای آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو اعزام می شوند.

فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز بازیهای آسیایی هانگژو از فردا(۲۸ شهریور)، اظهارکرد: برای این دوره از بازی های آسیایی از کرمانشاه جمعاً ۱۶ نفر شامل یازده ورزشکار و پنج مربی اعزام خواهند شد.

وی افزود: در این دوره از رقابتها ورزشکاران و مربیانی از کرمانشاه در رشته های کاراته، تیرو کمان، دوومیدانی، بدمینتون، واترپلو، تکواندو، کشتی آزاد، وزنه برداری، شیرجه، پارادوومیدانی، والیبال نشسته و پاراقایقرانی حضور دارند.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: مهدی خدابخشی و آتوسا گلشاد نژاد در رشته کاراته، میلاد رشیدی در رشته تیر و کمان، حسین کیهانی در رشته دوومیدانی، علی حیاتی در رشته بدمینتون، ارشیا الماسی در رشته واترپلو، آرین سلیمی در رشته تکواندو، مسعود امامی در رشته والیبال نشسته، هرمز صیدی و یاسین خسروی در رشته پارادوومیدانی و شهلا بهروزی راد در رشته پاراقایقرانی ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در بازیهای آسیایی هانگژو هستند.

وی ادامه داد: همچنین کوروش باقری در رشته وزنه برداری، شهنام نظر پور در رشته شیرجه، پگاه زنگنه در رشته کاراته، احسان امینی در رشته کشتی آزاد و عزت الله پرنیان در رشته پارادوومیدانی به عنوان مربی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

سال افزون در ادامه با بیان اینکه در دوره قبل بازی های آسیایی به میزبانی جاکارتای اندونزی ۲۵ ورزشکار، مربی و داور از کرمانشاه به این مسابقات اعزام شدند، افزود: با توجه به رویکرد کمیته ملی المپیک مبنی بر اعزام کیفی به این مسابقات، امسال تعداد اعزامی های ایران و به تبع استان کرمانشاه هم کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: سپک تاکرا، فوتبال هفت نفره و والیبال بانوان از جمله رشته هایی هستند که در آنها نماینده داشتیم، اما برای این دوره از بازیهای آسیایی اعزام نشدند.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآورشد: در برخی دیگر از رشته ها همچون کبدی نیز علیرغم اینکه کرمانشاه در دوره قبل چندین نماینده داشت و امسال هم می توانست نمایندگانی را در تیم ملی داشته باشد، اما به دلیل برخی مسائل و کم لطفی فدراسیون هیچ کدام از کبدی کاران کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی قرار نگرفتند.

وی افزود: در این رابطه رایزنی های زیادی را با رئیس فدراسیون داشتیم و حتی نمایندگان و رئیس مجمع نمایندگان استان هم در این رابطه با وزارتخانه رایزنی های متعددی داشتند، اما در نهایت در حق بازیکنان ما احجاف شد.

سال افزون تاکید کرد: از فدراسیون کبدی گلایه مندیم، چراکه باید حداقل چند ورزشکار  استان در ترکیب تیم ملی قرار می گرفتند، اما به بهانه جوانگرایی و بهانه های دیگر آنها را خط زدند و امسال برای اولین سالی است که هیچ کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی کبدی ایران برای بازیهای آسیایی قرار ندارد.

وی اضافه کرد: تنها نماینده ما در تیم های ملی کبدی، خانم آزاده صیدی بود که ایشان هم حین تمرین دچار شکستگی شدید دست شدند و از اعزام بازماندند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha