• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402062716490
  • خبرنگار : 50130

پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل صمت کردستان:

رفع موانع پیش روی تولید با نهضت دوشنبه های تولید در کردستان

رفع موانع پیش روی تولید با نهضت دوشنبه های تولید در کردستان

ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نهضت دوشنبه های تولید تاکنون توانسته موانع و مشکلات پیش روی تولید در استان را به صورت چشم گیری رفع کند.

بختیار خلیقی امروز دوشنبه، در دویست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که مختص به شهرستان قروه برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۵۴۲ نفر تثبیت اشتغال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ثبت شده است.

وی افزود: با مصوبات در دست اقدام و پیگیری های لازم، امیدواریم ۲۳ هزار و ۴۶۴ نفر شغل توسط این کارگروه در استان تثبیت شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در سال جاری ۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان برگزار شده است، افزود: خوشبختانه نهضت دوشنبه های تولید تاکنون توانسته موانع و مشکلات پیش روی تولید در استان را به صورت چشم گیری رفع کند.

خلیقی بیان کرد: تاکنون هزار و ۷۵۲ پرونده مطرح شده که ۳ هزار و ۷۴ مصوبه داشته و در کل دویست و سه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ۷۱ درصد مصوبات انجام شده و ۲۹ درصد هم در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه با ورود معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و توجه ویژه به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خوشبختانه در استان شاهد رونق و تحول در امر تولید بوده‌ایم، یادآور شد: هر یک از متقاضیان در سامانه تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به ثبت تقاضا اقدام کنند، دبیرخانه سریعاً نسبت به تشکیل جلسات کارگروه کارشناسی اقدام کرده و مشکلات آنها بررسی و رصد می شود.

گفتنی است در این جلسه مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی کشتارگاه صنعتی طیور قروه، شرکت پرورش گوسفند داشتی فراژن، گلخانه آمیزه طبیعت، مجتمع فرو آلیاژ برسم لعل قروه (ذوب آهن سابق)، شرکت پاسارگاد شیمی خاورمیانه، واحد تولیدی دیاک و نمک قروه و همچنین نساجی قروه مطرح شد و نسبت به رفع موانع پیش روی این واحدهای تصمیم گیری و مصوباتی صادر شد.

انتهای یپام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha