• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402062716566
  • خبرنگار : 50295

مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان:

هفته فیلم و عکس موجب شناسانده شدن هنر هنرمندان می‌شود

هفته فیلم و عکس موجب شناسانده شدن هنر هنرمندان می‌شود

ایسنا/زنجان مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: هفته فیلم و عکس نه تنها برای خود هنرمندان بلکه برای معرفی این هنرمندان به مسئولان امر نیز موثر است.

جعفر موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری هفته فیلم و عکس استان زنجان از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه، اظهار کرد: درحال حاضر نهمین دوره هفته فیلم و عکس زنجان درحال برگزاری است، این برنامه به نوعی گردهمایی فیلم‌سازان و عکاسان انجمن سینمای جوان است. تولیدات فیلم و عکس دانش آموختگان انجمن بعد از فارع‌التحصیلی و تولیدات حرفه‌ای انجمن در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در این دوره از هفته فیلم و عکس نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به اکران ۱۷ فیلم در نهمین دوره هفته فیلم و عکس زنجان، افزود: با برگزاری هفته فیلم و عکس، هنرمندان می‌توانند فیلم خود و نتیجه یک سال زحماتشان را در کنار خانواده و به همراه عوامل دیگر مشاهده کنند، در این دوره حتی افرادی حضور داشتند که هنرجوی انجمن نبودند ولی در این دوره حضور داشتند.

این مسئول با بیان اینکه هفته فیلم و عکس موجب می‌شود مسئولان تولیدات هنرمندان را مشاهده کنند، تصریح کرد: هفته فیلم و عکس نه تنها برای خود هنرمندان بلکه برای معرفی این هنرمندان به مسئولان امر نیز موثر است و موجب می‌شود، مسئولان هنرمندان را شناخته و حمایت کنند. همچنین سعی ما این است که مسئولان بدانند انجمن سینمایی جوان جایی است که فیلم‌ساز تربیت می‌کند.

موسوی با بیان اینکه گاهی فیلم‌سازانی داریم که جوایز خیلی خوبی گرفتند ولی چون سطح انجمن تخصصی است خیلی روی جوایز مانور نداده و سعی می‌کنیم هنرجوها به مراتب بالاتر فکر کنند، ادامه داد: سینما از هر هنری گران‌تر است، فیلم‌سازانی وجود دارد که برای تولید فیلم خانه و ماشین خود را می‌فروشند و هفته فیلم‌ و عکس سعی دارد به این بهانه سختی‌های فیلمسازان را نشان دهد. بودجه انجمن در سال گذشته حدود ۲۱۰ میلیون تومان بود و با این بودجه نمی‌توان فیلم زیادی تولید کرد.

مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان بیان کرد: هنرمندان در انجمن سینمای جوان تخصصی و اصولی کار می‌کنند ولی متاسفانه کسی این هنرمندان را نمی‌شناسد، وقتی مسئول یا ارگانی قصد تولید فیلم دارد اگر انجمن را شناخته و سفارش تولید خود را به هنرجویان این نهاد بدهد مشاهده خواهد شد که چه فیلم‌نامه‌های خلاقانه‌ای تولید خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha