• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402062716768
  • خبرنگار : 50471

فرماندار نهاوند از اداره‌کل نوسازی مدارس استان:

مدارس نیمه‌کاره نهاوند را تکمیل و تجهیز کنید

مدارس نیمه‌کاره نهاوند را تکمیل و تجهیز کنید

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: اداره‌کل نوسازی مدارس استان همدان، مدارسی که نیمه‌کاره تحویل داده است را تکمیل و تجهیز شده در اختیار مدیریت آموزشی شهرستان نهاوند قرار دهد.

ضرغام احمدوند دوشنبه ۲۷ شهریور در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان مدارسی که نیمه‌کاره تحویل داده است را تکمیل و تجهیز شده در اختیار مدیریت آموزشی شهرستان قرار دهد تا مهری با شور و نشاط برای بالا بردن تراز علمی شهرستان آغاز کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمدحسین دارایی، مدیر سابق آموزش و پرورش نهاوند مطرح کرد: قیصری، سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش، یک مدیر انقلابی است و باید با دید جهادی به آموزش و پرورش نگاه کند و مشکلات این اداره را در دستور کار خود قرار دهد.

احمدوند تصریح کرد: همانطور که همه مردم و مسئولان تلاش کرده و همایش اربعین را به بهترین نحو ممکن برگزار کردند، همه باید در راستای برطرف کردن مشکلات شهرستان و همچنین آموزش و پرورش تلاش کنند.

فرماندار نهاوند با اشاره به مشکلات مدارس و آموزش و پرورش شهرستان، تأکید کرد: کارها در چهارچوب قانون انجام شوند، همه مشکلات مدارس مدنظر قرار گیرد و برای ورود به سال‌تحصیلی جدید آماده شوند.

وی در ادامه با اشاره به کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، بیان کرد: در راستای کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان در شهرستان نهاوند بیش از ۱۵۰ یادواره شهید برگزار شده که عمده آنها در مدارس انجام شده است.

احمدوند خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان در راستای این کنگره کارهای فرهنگی بسیار خوبی انجام داده که "هر مدرسه یک یادواره شهید"، یکی از این برنامه‌های خوب فرهنگی است.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: آموزش و پرورش خانه دوم همه است و دشمن روی آن سرمایه‌گذاری کرده بنابراین باید نگاه ویژه‌تری به آموزش و پرورش داشته باشیم و تلاش کنیم دانش‌آموزان ما که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، در دام دشمنان قرار نگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش نهاوند باید با هدف بالا بردن تراز علمی شهرستان تلاش کند، گفت: شهرستان نهاوند سابقه علمی بسیار بالایی دارد و این سابقه علمی را با وجود علما و بزرگان  به عینه می‌توان دید.

احمدوند ادامه داد: آموزش و پرورش جایگاه بالایی در کشور دارد و باید در شهرستان نهاوند نیز با توجه به سابقه علمی که دارد، نگاه ویژه‌ای به آن شده و تلاش شود تراز علمی شهرستان بالا برود.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به مبحث انتخابات گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود اشاره به تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات را داشتند که دولت تمام امکانات خود را برای تحقق این چهار اصل به‌کار خواهد گرفت و آموزش و پرورش نیز در بحث مشارکت در انتخابات بسیار تأثیرگذار خواهد بود و هدف باید مشارکت بالا در انتخابات باشد تا اجازه ندهیم دشمنان به اهداف شومشان برسند.

وی درباره امنیت شهرستان نیز تصریح کرد: دشمنان با فراخوان‌هایی که دادند قصد داشتند اوضاع را آشفته جلوه دهند اما با وجود امنیتی که در شهرستان هست و نجابتی که مردم دارند، دعوت معاندین و مخالفین پاسخ داده نشد و مردم پشت انقلاب و ولایت فقیه ماندند و نقشه‌های شوم دشمنان را ناکام گذاشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha