• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062716808
  • خبرنگار : 50614

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد:

آسیب‌شناسی برنامه‌های دهه پایانی صفر انجام شود 

آسیب‌شناسی برنامه‌های دهه پایانی صفر انجام شود 

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید آسیب‌شناسی برنامه‌های دهه پایانی صفر صورت بگیرد تا در سال‌های بعد، اتفاقات به شکل بهتری رقم بخورد.

فاطمه سلیمی، امروز ۲۷ شهریورماه در نودمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، عنوان‌کرد: در دهه پایانی صفر کمیته‌های زیادی شکل گرفت که جای تشکر و قدردانی داشته است.

وی ادامه داد: وجه تمایز برنامه‌های دهه پایانی صفر، استفاده از ظرفیت‌ها و ‌تشکل‌های مردمی بود که امسال بسیار به صورت پررنگ‌تری دیده شد. همچنین در خصوص تبلیغات و اکران‌های شهری نیز نسبت به سال‌های گذشته اتفاقات بهتری رقم‌خورده بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلاتی در این ایام وجود داشت، اضافه کرد: برخی موکب‌ها به خصوص موکب‌های غیر مقیم، دغدغه‌ها و نکاتی داشتند که به مدیریت استان‌ و دستگاه‌های استانی باز می‌گردد که باید آسیب‌شناسی برنامه‌های دهه پایانی صفر صورت بگیرد تا در سال‌های بعد اتفاقات به شکل بهتری رقم بخورد.

سلیمی با اشاره به ساعات خدمت‌رسانی نیروهای شهرداری در ایام دهه پایانی صفر، به عنوان نکته و دغدغه دیگر برنامه‌های این دهه خاطرنشان کرد: اهمیت منابع نیروی انسانی بر هیچکدام از ما پوشیده نیست. شورا از ابتدا تاکید ویژه برای وضعیت نیروهای انسانی داشته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شهردار و شورا و براساس تباصری که در بودجه‌ پیشنهاد داده شده است، بحث نظام جبران خدمات کارکنان برای همه گروه‌های قراردادی است، گفت: در خصوص قراردادهای کارمندی از فردا تغییراتی خواهیم داشت. پس از آن اصلاح و افزایش حقوق کارکنان در قرارداده‌های کارمندی را خواهیم داشت. سعی می‌شود قانون جوانی‌ جمعیت به شکل سرانه‌ای که در بخش رفاهیات، وجود دارد نهادینه شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اگر نیروی انسانی برای ما ارزش ویژه‌ای دارد به دلیل این است که ما می‌خواهیم خدمت ویژه‌ای به زائرین امام رضا(ع) داشته باشیم.

سلیمی با اشاره به نکته‌ای در خصوص فرایندهای ساخت‌وساز، گفت: فرایندهای ساخت و ساز غیر مجاز یکی از مسائل اصلی درگیری مردم‌ است و آنها را ناراحت کرده است. از شهردار می‌خواهم‌ که این فرایند به صورت ویژه، بررسی و آسیب‌شناسی شود. باید تمام دستگاه‌های درگیر این فرایند نقش خود را ایفا کنند تا قابلیت اجرا داشته باشد. باید این‌ فرایند به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha