• دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402062716851
  • منبع : نمایندگی دانشگاه تهران

مدیر پروژه کلاف لوله مغزی سیار جهاد دانشگاهی تهران خبر داد

آغاز پروژه بومی‌سازی فناوری ساخت محصول استراتژیک کلاف لوله مغزی با کاربرد در صنعت نفت

آغاز پروژه بومی‌سازی فناوری ساخت محصول استراتژیک کلاف لوله مغزی با کاربرد در صنعت نفت

مدیر پروژه کلاف لوله مغزی سیار سازمان جهاد دانشگاهی تهران، از آغاز پروژه بومی‌سازی فناوری ساخت محصول استراتژیک کلاف لوله مغزی سیار با کاربرد در صنعت نفت کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید عزیز آشنا امروز در مراسم امضای قرارداد همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و شرکت صنعتی سپنتا از شرکت‌های زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای تولید لوله مغزی سیار که در محل سالن جلسات دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار شد، انعقاد این قرارداد را فصل جدیدی از مشارکت و همکاری سازمان جهاد دانشگاهی تهران در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران برشمرد.

آشنا با بیان این‌که در دنیا به‌علت بازار نسبتاً محدود این محصول که عمدتاً کشورهای نفت‌خیز منطقه هستند، کمتر کشوری مایل به ساخت این وسیله است، افزود: بنابراین هیچ کشوری علاقه به این‌که این بازار از آن‌ها گرفته شود و در جایی برای آن‌ها رقیبی ایجاد شود را هم ندارد.

وی، ساخت این وسیله استراتژیک با کاربرد در صنعت نفت را مستلزم یک حرکت جمعی و همت جهادگونه دانست و خاطرنشان کرد: بدین‌وسیله با ساخت لوله مغزی سیار قطع وابستگی ایران در این زمینه رقم می‌خورد.

مدیر پروژه کلاف لوله مغزی سیار سازمان جهاد دانشگاهی تهران، با اشاره به حمایت بار اول شرکت ملی نفت ایران از جهاد دانشگاهی تهران برای ساخت این تجهیزات، گفت: جهاد تهران می‌کوشد پاسخ این اعتماد را به نحو احسن بدهد.

آشنا، پروژه بعدی جهاد دانشگاهی تهران را مربوط به دستگاه رانش(ساخت دستگاه یونیت CT که لوله مغزی را درون چاه‌های نفت تزریق و جمع‌آوری می‌کند) دانست و گفت: البته متولی این پروژه جهاد دانشگاهی شریف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha