• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402062817079
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

وجود مشکلات و معضلات در حوزه تعاونی مسکن در استان زنجان جدی است

وجود مشکلات و معضلات در حوزه تعاونی مسکن در استان زنجان جدی است

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: نیازمند ورود جدی با اقدامات پیشگیرانه با نظارت و بازرسی از تعاونی‌های استان زنجان هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی‌برحق در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: همه ما معتقد بر این موضوع مهم هستیم که در انجام مسئولیت‌ها و وظایف توجه به پیشگیری امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و معضلات در حوزه‌های مختلف بر اساس گزارش اعضای ستاد افزود: انجام وظیفه توسط مسئولان با اتکاء به ایمان و عمل توفیقات خوبی خواهد داشت، چرا که مسئولیت‌ها امانت الهی است.

رئیس‌کل دادگستری زنجان با تاکید بر گزارش مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان در خصوص وجود مشکلات و معضلات در برخی تعاونی‌های مسکن استان زنجان، اظهار کرد: مشکلات و معضلات در حوزه تعاونی مسکن در استان جدی است و نیازمند اقدامات پیشگیرانه و بازرسی دقیق و مستمر از تعاونی‌های مسکن است؛ زیرا در صورت عدم نظارت بر تعاونی‌ها دستگاه قضایی با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان زنجان، حجت‌الاسلام فرجی‌برحق با اشاره به گزارش آماری نماینده فرماندهی انتظامی استان درخصوص وقوع سرقت در زنجان به ویژه سرقت از ادوات و ابزارهای کاری در باغ‌شهرها، اظهار کرد: با توجه به پایان فصل‌کاری و عدم حضور مستمر مالکان، گماردن نگهبان و نصب دوربین برای پیشگیری از سرقت‌ها ضروری است و می‌بایست اقدامات لازم برای ملزم کردن مالکان باغ شهرها به نصب دوربین دستور کار قرار بگیرد.

در ابتدای این جلسه اعضای ستاد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مجموعه تحت مدیریت ارائه و خواستار حمایت ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان از اجرای برنامه‌ها شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha