• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402062817200
  • خبرنگار : 71460

رقیب جدید روس برای حسن یزدانی و تیلور در المپیک پاریس

رقیب جدید روس برای حسن یزدانی و تیلور در المپیک پاریس

احمد عثمانوف اعلام کرد برای بازی‌های المپیک پاریس در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، احمد عثمانوف روس یکی از چهره‌های برتر رقابت‌های جهانی بلگراد ۲۰۲۳ بود که توانست به عنوان قهرمانی جهان دست یابد. او در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی از ایران را نیز برد و در دیدار نهایی رقیب گرجستانی‌اش را شکست داد.

عثمانوف ۲۷ ساله اعلام کرده است برای المپیک پاریس در وزن المپیکی ۸۶ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت و این بدان معناست که حسن یزدانی و دیوید تیلور حالا یک رقیب آماده دیگر را در کنار خود دارند. این سه کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم سابقه قهرمانی در جهان را دارند.

مربی تیم ملی کشتی روسیه نیز گفت: افزایش وزن عثمانوف تدریجی خواهد بود و قرار نیست او به‌یکباره چاق شود ولی برای المپیک در وزن ۸۶ کیلو رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۱۲:۱۴

احمد عثمانوف : با این مدال طلا زیادی پر رو نشو تو حریف یزدانی که هیچ حریف تیلور هم نیستی! اول برو سهمیه کسب کن بعد بیا از این حرفها بزن!

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۲۰:۰۲

احساسی نظر نده بدون شک تو المپیک فینال عثمان ف و تیلور خواهند بود

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۱۳:۰۴

یزدانی رو هم نمیتونه شکست بده چه برسه به تیلور . تیلور مثل آب خوردن شکتسش میده. و اقای یزدانی تا رمانیکه در تشک کشتی از تیلور میترسی برای همیشه بازنده هستی.متاسفانه.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۹ ۰۹:۲۹

یزدانی باید از روش های علمی و درمانی جدید برای کاهش استرس مسابقات استفاده کند مثل نورو فید بک و لورتا نورفیدبک کشورهای پیشرفته از روشهای جدید علوم تغذیه و مکمل و درمانی برای بهره بیشتر از توان ورزشکاران بهره می برند امیدواریم که ورزش ما هم در این زمینه پیشرفت کند

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۱۵:۱۱

یزدانی را مربیان تیم مخصوصا احسان امینی شکست دادند. این مربی در همین صفحات ایسنا قبل از شروع مسابقات گفت کشتی یزدانی حیثیتی است . و من این متن را در همان روز در ایسنا نوشتم.: از طرف یک مربی که بجای اعتماد بخشی به کشتی گیر حیثیت مملکت را به نتیجه بازی او در مقابل یک کشتی گیر امریکایی ارتباط داده است . کسی باید به اینجناب بگوید اگر تایلور یزدانی را شکست بدهد حیثیت مملکت و کشتی ایران دود هوا میشود؟ ایا اینگونه سخنان در شان فرقه مربیگری است؟ شماها دارید بدست خود استرس و فشار بی‌دلیل بر یزدانی وارد میکنید..جوردن باروز را کشتی گیر ما شکست داد ابروی امریکا رفت و در کشتی را قفل کردند؟. ما همه دوست داریم یزدانی ببرد اما هر کسی با امادگی جسمی و روانی بیشری به میدان برود پیروز خواهد شد. سخنان این جناب تاثیری بسیار منفی در امادگی روانی او خواهد داشت. امیدوارم گوش ندهد چون این شخص نباید در کادر مربیان تیم ملی باشد. و البته امروز نتیجه اینهمه استرس را در نتیجه دیدیم. شما حتی اگر به عکس او و تایلور در نشست خبری در شروع مسابقات نگاه کنید در مقابل چهره خندان و ژستی که نشان از اعتماد بنفس میدهد غم و غصه در چهره یزدانی دیده میشود.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۱۵:۴۷

با این روش مدیریت و مربیگری از این ببعد باید برای سوم و چهارمی بجنگیم، چون در المپیک روسیه آماده تر میاد و آمریکا هم که معلومه، ایران ما هم باید برای سومی و چهارمی بجنکه، چنتا طلا گرفتیم؟ زارع هم بخاطر تلاش و پتانسیل جسمی و روحی خودش طلا گرفت وگرنه مربیان هیچ کار زیادی نکردند، با این روش مافیا گری و شعار و ریاکاری تیم ما هیچ پیشرفتی نمیکنه و داغونتر هم میشه، بجای شعار باید حرفه ای عمل کرد و سلیقه رو کنار گذاشت، یزدانی نیاز ب مربی با دانش و روانشناس داره بعلاوه مربی گری فنی و تمرینی هم نیاز داره که تایم دوم کم نیاره، دروغ و شعار و ریاکاری در کشتی فردا باعث میشه که بزور از سد تاجیکستان و بحرین و بقیه بگذریم

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۱۸:۴۰

یزدانی باید بداند که واقعا توان بردن تیلور را دارد یا ندارد تگر دارد که باید بدون استرس کشتی بکیره اگه ندارد هم با خیال راحت کشتیشو بگیره که در این صورت لا اقل یه کشتی جذاب و تماشایی رو انجام میده که حتی در صورت باخت همه تحسینش میکنند

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۱۸:۴۹

به نظر من این آدم در مقابل دیوید تیلور و حسن یزدانی کشتی کیر حساب نمیشه اونی که می خواد حسن یزدانی رو ببره باید محمد نخودی رو که آنچنان کشتی کیر مطرحی نیست ۱۰ بر صفر ببره نه ۵ بر ۲

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۱۹:۴۶

هیچ وقت ایرانی برابر روسی و آمریکایی برنده نمیشه فقط روس‌ها میتونن آمریکاییها رو ببرن