• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062817210
  • خبرنگار : 50570

رئیس گروه امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد

برگزاری جشن مهر سینمای ایران در پردیس سینمایی پارک بازار مشهد

برگزاری جشن مهر سینمای ایران در پردیس سینمایی پارک بازار مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دومین جشن مهرسینمای ایران که قرار است در تمام استان‌های کشور برگزار شود ۲۹ شهریورماه در پردیس سینمایی پارک بازار مشهد برگزار خواهد شد.

سوسن محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ویژه برنامه «مهر سینمای ایران» در خراسان رضوی اظهار کرد: دومین جشن مهر سینمای ایران در تمام استان‌های کشور از۲۶ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود که خراسان رضوی ۲۹ شهریورماه در پردیس سینمای پارک بازار میزبان دکتر خزایی و مدیران سینمایی خواهد بود.

وی ادامه داد: جشن مهر سینمای ایران بزرگداشت جشن سینما است و با ابلاغیه‌ای از سوی سازمان سینمایی تهران قرار بر این است که جشن‌های سینمایی علاوه بر تهران در باقی استان‌های کشور نیز برگزار شود.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این ویژه برنامه از پیشکسوتان حوزه سینما و جوانان فعال در حوزه سینمایی تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین با توجه به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس از یک هنرمند فیلم‌ساز دفاع مقدس و از یک فیلم‌‎ساز هویت شهری مشهد تقدیر خواهد شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: هنرمندان توسط ابلاغیه سازمان سینمایی انتخاب می‌شوند و در رشته‌های کارگردانی، تهیه‌کنندگی، بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین، جلوه‌های ویژه، گریم و هنرمندان سینماگر و ایثارگر، انیمیشن، آموزشگاه و مدرسه سینما حضور خواهند داشت. در این ویژه برنامه همچنین از ۲ پیشکسوت و سینماگر ایثارگر تقدیر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به همزمانی روز سینما در دهه پایانی ماه صفر قرار بر این شد تا پس از اتمام این ایام، جشنواره مهر سینمای ایران در تمام استان‌های کشور برگزار شود که برنامه نهایی در نیمه دوم مهرماه در تهران برگزار می‌شود و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha