• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1402062817267
  • خبرنگار : 71282

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران خواستار شد

استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه‌ها

استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه‌ها

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران از شناسایی و شبکه سازی تعاونی های زنان در سطح ملی و استانی خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه ها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، خاطره استادرضایی در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران اظهار کرد: در راستای تایید و اجرای فرامین مقام معظم رهبری باید تحکیم امور خانواده را در رأس امور قرار دهیم.

وی ادامه داد: در اتاق تعاون، کمیسیون‌های تخصصی را در تمام حوزه‌های تعاونی فعال کردیم و همه اقشار جامعه در قالب تعاونی و غیر از آن می‌توانند به عنوان ایده پرداز در حوزه های سلامت و ورزش، جوانان و خانواده، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، آموزش، ثبت شرکت های تعاونی و تشکیل تعاونی ها اقدام کنند.

استادرضایی درعین حال از پیگیری موضوع شناسایی و شبکه سازی تعاونی‌های بانوان در سطوح ملی و استانی خبر داد و گفت: تعاونی‌های زنان در بخش مدیریت و اجرا باید با همکاری نهادهای مختلف مورد توجه قرار گیرند.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران تاب آوری و مسئولیت اجتماعی را از ویژگی‌های ممتاز زنان عنوان کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت بانوان نخبه در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شد.

استادرضایی تصریح کرد: نقش بانوان نخبه و توجه مدیران به این قشر که در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بوده و هستند باید جدی گرفته شود.

محمد خانبلوکی - رئیس اتاق تعاون استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به نقش موثر تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال و کارآفرینی گفت: تعاونی‌ها بنگاه‌های کوچک اقتصادی هستند که به طور مستقیم و غیرمستقیم در اقتصاد فعالیت دارند و در تولید ناخالص داخلی و رونق تولید اثرگذارند.

به گفته وی حل مشکلات تعاونی‌ها و خدمت رسانی به جامعه تعاونگران در اتاق تعاون استان تهران با قوت و جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha