• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402062817331
  • منبع : نمایندگی سمنان

با همکاری انجمن شیمی ایران و دانشگاه سمنان آغاز شد:

برگزاری هشتمین کنفرانس بین‌المللی زئولیت با حضور مهمانانی از چندین کشور جهان در سمنان

برگزاری هشتمین کنفرانس بین‌المللی زئولیت با حضور مهمانانی از چندین کشور جهان در سمنان

ایسنا/سمنان هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت انجمن شیمی ایران به میزبانی دانشگاه سمنان و در سالن همایش های بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

مدیر پژوهش دانشگاه سمنان و دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران ۲۸ شهریورماه با بیان اینکه این کنفرانس در مدت دو روز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به وجود معادن غنی زئولیت در استان سمنان نیاز به برگزاری این همایش برای معرفی روشهای مختلف فرآوری این ماده معدنی ارزشمند و نیز معرفی استان سمنان در این حوزه  احساس شد که دانشگاه سمنان تصمیم به برگزاری این کنفرانس علمی برای بهره گیری از یافته های علمی به روز متخصصان این حوزه گرفت.

دکتر پیوندی با بیان اینکه در حاشیه این کنفرانس نیز نمایشگاهی از یافته های شرکت های دانش بنیان در حوزه صنعت نیز برپا شده است، ادامه داد: علاوه بر اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانشگاهیان ، از صاحبان صنایع مختلف نیز برای شرکت در این کنفرانس دو روزه دعوت شده است.

دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران افزود: این کنفرانس دو روزه از بخش های مختلفی شامل سخنرانی های کلیدی، سخنرانی­ های علمی، ارائه پوسترها، نمایشگاه تخصصی و کارگاه های آموزشی تشکیل شده است که یکی از سخنرانان برجسته این کنفرانس، مهندس فرناندو بورساتو رئیس انجمن بین المللی زئولیت طبیعی از کشور برزیل است. سخنرانی این مهمان ویژه تحت عنوان"زئولیت‌های طبیعی و توسعه پایدار" و روش‌هایی که شرکت‌های معدنی و محققان می‌توانند برای کمک به جهانی پایدارتر اتخاذ کنند ارائه خواهد شد.

 هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران امروز ۲۸ و فردا ۲۹ شهریور با همکاری انجمن شیمی ایران و شرکت نیاکان سنگسر در مرکز همایش‌های بین­ المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنانبرگزار می شود.
به گزارش ایسنا- ایزابل دیاز از شورای تحقیقات اسپانیا، فرناندو بورساتو از برزیل، جرمن سستر از دانشگاه اسپانیا، دمیتری مورزین از دانشگاه ابو آکادمی فنلاند، حسین کاظمیان از دانشگاه شمال بریتیش کلمبیا، علی اکبرطرلانی از مرکز تحقیقات ایران، کاووس فلامکی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، صادق رستم نیا از دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتر بهارک دیوبند و معصومه خاطمیان از دانشگاه تبریز، مژگان زنده‌دل از دانشگاه اراک ،سمیه تقوی از دانشگاه مازندران، دکتر سجاد حبیب زاده از گروه مهندسی شیمی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) و...از مهمانان مدعو این کنفرانس بین‌المللی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha