• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402062817346
  • خبرنگار : 71516

درخواست پلیس رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان برای حمل سلاح

درخواست پلیس رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان برای حمل سلاح

پلیس رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواست در مراسم اعیاد یهودی و معابد سلاح حمل کرده و در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، سگال بارتزوی، رئیس شعبه عملیات در پلیس رژیم صهیونیستی گفت: در هفته‌های قبل از اعیاد یهودی شاهد افزایش هشدارها درباره عملیات بودیم. برای همین پلیس با بقیه دستگاه‌ها ارزیابی را از وضعیت امنیتی انجام داد. درحال حاضر درحال تقویت تدابیر امنیتی هستیم. پلیس هر روز مذاکرات مشترکی با دستگاه‌های امنیتی از جمله شاباک و ارتش دارد. افزایش هشدارها و تحریک به انجام عملیات مقاومتی علیه اسرائیل قبل از اعیاد افزایش یافت و همین مساله باعث شد تا هزاران تن از نیروهای پلیس، گارد مرزی و داوطلبان در سرتاسر اسرائیل مستقر شوند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: پلیس از تمام کسانی که سلاح دارای مجوز دارند خواست در این روزها آن را با خود داشته باشند و در صورت لزوم از آن استفاده کنند. تعداد زیادی به کنیسه‌ها و مراکز دیگر برای ادای مراسم تلمودی یهود می‌روند و احتمالا تعداد هشدارها در «عید کیپور» بسیار بیشتر شود برای همین باید افراد سلاحشان را با خود داشته باشند. از مردم می‌خواهیم احتیاط لازم را داشته باشند.

رئیس شعبه عملیات در پلیس رژیم صهیونیستی گفت: یکی از مسائلی که پلیس را بیش از هر زمان دیگری نگران می‌کند افزایش تلاش‌های گروه‌های مقاومت فلسطین برای تحریک و تشویق جوانان برای انجام عملیات در اراضی ۱۹۴۸ و کرانه باختری و گزارش‌های دروغینی است که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. از اوایل سال جاری میلادی تا امروز اعضای مقاومت فلسطین بیش از ۱۳۰ عملیات را انجام داده‌اند که به کشته شدن ۳۱ اسرائیلی منجر شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک افسر عالیرتبه در پلیس رژیم صهیونیستی نوشت: ده‌ها هشدار درباره عملیات دریافت کرده‌ایم و پلیس در قدس و سایر مناطق در آماده باش قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha