• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402062817363
  • خبرنگار : 71489

موسوی: مجلس بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور است

موسوی: مجلس بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور مجلس است و امام راحل در این زمینه فرمودند مجلس بالاتر از قوای دیگر و امورات دیگر کشور است، بدین جهت ما باید قدر و منزلت و جایگاه مجلس را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری شفاهی اظهار کرد: مجلس امروز یک اقدام خارق العاده در ارتباط با کنکوری‌ها انجام داد؛ بر همین اساس بنده به نوبه خود از این مسئله تشکر دارم. این مسئله به نوعی پیامی را در زمینه سوالات جوانان و نونهالان عزیزمان داد که همواره به ما پیامک زده و عنوان می کنند که ما مظلوم واقع شده‌ایم. به واقع امروز مجلس این موضوع را احیا کرد و یک پاسخ مناسبی به دغدغه این عزیزان داد.

وی تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس یازدهم، مجلس انقلابی است؛ همچنین مجلس شورای اسلامی، مجلس قانونگذاری است؛ لذا بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور مجلس است و امام راحل در این زمینه فرمودند مجلس بالاتر از قوای دیگر و امورات دیگر کشور است، بدین جهت ما باید قدر و منزلت و جایگاه مجلس را داشته باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اقدام ایالات متحده آمریکا در تحریم خبرگزاری‌های تسنیم و فارس و پرس تی وی تاکید کرد: به واقع اگر همه ایران مورد تحریم استکبار جهانی قرار گیرند، کاری از پیش نخواهند برد، چرا که شیشه به هر میزان که خردتر شود، تیزتر خواهد شد؛ بنابراین این بدعهدی‌ها از آمریکایی‌ها و استکبار جهانی برای ما یک امر پیش پا افتاده است.

موسوی با اشاره به حضور رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل نیز گفت: رئیس جمهوری نماد جمهوری اسلامی ایران است و ان شاءالله اظهارات خوبی را در این مجمع بیان خواهند کرد و به مشکلات مسلمانان و جهان اسلام می‌پردازد و این بخشی از قدرت نظام، اسلام، شهدا و قدرت نفس مسیحای مقام معظم رهبری است.

وی در پایان بر لزوم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد معین و همچنین توجه به بازنشستگان کشوری و لشکری تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha