• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402062817420
  • خبرنگار : 50161

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

دستگاه‌های اجرایی در راستای محرومیت‌زدایی استان زنجان با بسیج همکاری کنند

دستگاه‌های اجرایی در راستای محرومیت‌زدایی استان زنجان با بسیج همکاری کنند

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به گستردگی فعالیت‌هایی که در سطح استان انجام می‌شود همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار اهداف بسیج باشند تا این نهاد به اهداف خود که زدودن محرومیت از چهره استان است، دست یابد.

سیدمحمد شعاعی پیش از ظهر امروز (۲۸ شهریورماه) در کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اقدامات گسترده بسیج و سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در سطح استان زنجان، گفت: انتظار این است که سایر دستگاه‌های اجرایی همکاری و هماهنگی‌های لازم در این‌خصوص را داشته باشند.

وی با تشریح وظایف دستگاه‌های مختلف در امر محرومیت‌زدایی اظهار کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌هایی که در سطح استان انجام می‌شود همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار اهداف بسیج باشند تا این نهاد به اهداف خود که زدودن محرومیت از چهره استان است، دست یابد.

این مسئول با اشاره به انجام‌ عملیات طرح آبرسانی به ۵۵ روستای استان به همت گروه‌های سازندگی، گفت: اقدامات مربوط به ۵۳ روستا به پایان رسیده و عملیات مربوط به ۲ روستا باقی مانده است.

شعاعی با بیان اینکه در بحث تامین مسکن محرومان نیز رایزنی‌هایی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام شده که اقدامات خوبی در حال انجام است، افزود: در این رابطه یک ردیف اعتباری برای تامین مسکن محرومان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) باز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به بحث احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در استان خاطرنشان کرد: بحث تامین زمین برای راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی را پیگیر هستیم و به احتمال زیاد این دهکده برای تولید محصولات کشاورزی ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر برای تولید در برخی بخش‌های دهکده اقتصاد مقاومتی همچنین گوشت قرمز مشکلاتی وجود دارد؛ از اینرو پیشنهاد می‌شود این دهکده محدود به بخش کشاورزی نباشد چرا که می‌توان اشتغال‌زایی و تولید را در بخش‌های دیگر نیز انجام داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha