• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402062817446
  • خبرنگار : 50037

بهره‌برداری از بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی اسدآباد ظرف دو سال آینده

بهره‌برداری از بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی اسدآباد ظرف دو سال آینده

ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بهره‌برداری پروژه بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان ظرف دو سال آینده خبر داد.

دکتر الهه عزتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر این طرح در مرحله تخریب و خاکبرداری بوده و پیشرفت فیزیکی اسکلت آن ۱۵ درصد است و پیش‌بینی می‌شود این پیمانکار پیشرفت فیزیکی مرحله اسکلت آن را به ۵۰ درصد پیشرفت برساند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی شهرستان در هفت طبقه احداث خواهد شد، افزود: طرح فوق برای تکمیل صددرصدی به اعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

عزتی اعتبار تخصیصی فعلی این پروژه را افزون بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و بودجه عمومی دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: اعتبار لازم به صورت مرحله به مرحله به پروژه تخصیص یافته و توسط شرکت مادرتخصصی این اعتبار برای احداث و ادامه روند عملیات اجرایی طرح هزینه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم این دانشکده راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری سلامت بوده که کارهای مجوز و موافقت آن انجام گرفته و منتظر صدور مجوز آن هستیم که با صدور مجوز این مرکز راه‌اندازی خواهد شد ضمن اینکه تحقق این موضوع نقش مؤثری در جذب شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

عزتی در ادامه با اشاره به پروژه دانشکده پرستاری شهرستان گفت: پروژه دانشکده پرستاری شهرستان در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۸۰ درصدی بوده و باید طرح فوق مهرماه امسال افتتاح می‌شد و به بهره‌برداری می‌رسید که افتتاح آن تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم چنین از دریافت مجوز دوم سونوگرافی برای شهرستان خبر داد و یادآور شد: مجوز ارتوپدی دوم و نیز مجوز مطب متخصص پوست برای شهرستان صادر شده است.

وی با بیان این که پیگیر جذب پزشکان فوق تخصص برای شهرستان هستیم، اظهار کرد: وجود امکانات مختلف رفاهی و تفریحی از نقش مؤثری در جذب نیرو در هر شهرستان برخوردار بوده که توجه به این موارد در هر شهرستان نباید مغفول بماند. در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای ۳۲ پزشک متخصص و ۱۱ پزشک عمومی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha