• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402062817740
  • منبع : نمایندگی اردبیل

انجمن سینمای جوانان اردبیل، بازوی اجرایی دومین جشن مهر سینمای استان اردبیل

انجمن سینمای جوانان اردبیل، بازوی اجرایی دومین جشن مهر سینمای استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و دبیر دومین جشن مهر سینمای استان از برگزاری دومین جشن مهر سینمای استان اردبیل در مهر ماه سال جاری خبر داد.

میردولت موسوی امروز، ۲۸ شهریور با اشاره به اهداف سازمان سینمایی از جمله تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگ و هنری در دولت سیزدهم، از برگزاری دومین جشن مهر سینمای استان اردبیل توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مهر ماه سال جاری خبر داد و افزود: بازوی اجرایی این رویداد فیلم سازان انجمن سینمای جوانان ایران – استان اردبیل خواهند بود.

وی هدف از برگزاری این جشن را تکریم سینماگران پیشکسوت و برجسته استان با ایجاد فضای سالم رقابتی عنوان کرد و افزود: امسال نیز چون سال گذشته از هنرمندان برجسته رشته‌های مختلف سینمایی استان تجلیل خواهد شد.

دبیر جشن مهر سینمای استان اردبیل برنامه‌های این جشن را از ۸ تا ۱۰ مهر شامل بازدید از مراکز هنری سینمایی برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی سینما در شهرستان‌های مشگین شهر، پارس آباد، خلخال و اردبیل و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان اعلام کرد. 

وی از عموم فعالان سینمایی استان خواست تا ۵ مهر ماه سوابق فعالیت‌های سینمایی خود را جهت شرکت در این ویژه برنامه در بازه زمانی شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۲ به همراه مدارک و مستندات لازم شامل فیلم های تولید شده، گواهی حضور در جشنواره های ملی و بین‌المللی، جوایز کسب شده، خبر تولیدات، قرارداد، پوستر و ... در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم برداری، انیمیشن، پژوهش در سینما، تهیه کننده فیلم سینمایی در قالب داستانی، مستند و انیمیشن در بخش‌های فیلم بلند و کوتاه به دبیرخانه ویژه برنامه مهر سینمای ایران واقع در چهارراه باغمیشه اردبیل، انجمن سینمای جوانان استان تحویل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha