• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402062918079
  • خبرنگار : 50037

۲۰۰ طرح با حضور بنیاد برکت در درگزین راه‌اندازی می‌شود

۲۰۰ طرح با حضور بنیاد برکت در درگزین راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین از راه‌اندازی و توسعه ۲۰۰ طرح مختلف با حضور بنیاد برکت در این شهرستان خبر داد.

کمیل خواستان چهارشنبه ۲۹ شهریور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان درگزین، گفت: ۲۰۰ طرح با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال با حضور بنیاد برکت در شهرستان درگزین حمایت، راه‌اندازی و توسعه داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور بنیاد برکت در شهرستان زیربنای توسعه بسیاری از اشتغال را ایجاد خواهد کرد، افزود: برای جلوگیری از چالش کارگاه‌های تولیدی سطح شهرستان، تسهیل ارائه تسهیلات در بانک‌ها از اعتبارات داخلی، بنیاد برکت و بنیاد علوی ضرورت دارد.

خواستان با تأکید بر اینکه اشتغال مهمترین عامل توسعه هر شهرستان بوده و نیاز است تا ادارات بیشتر و با جدیت و اهتمام بهتری این موضوع را پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: حضور بنیاد برکت را در شهرستان درگزین به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با ارائه تسهیلات کمک خوبی به کارگاه‌های تولیدی خُرد و کلان شهرستان شود.

وی همچنین با تأکید بر تشکیل کارگروه مطرح کرد: با تشکیل این کارگروه‌ها مشکلات پیش‌روی ایجاد اشتغال شناسایی و احصاء شوند تا در کارگروه اشتغال شهرستان بررسی و نسبت به مرتفع شدن این مشکلات و دغدغه‌ها اقدام کنیم.

خواستان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی هایی که به منظور ایجاد اشتغال شهرستان برای استفاده مردم انجام می شود به صورت صحیح، کامل و جامع نیست ،اظهار کرد:اطلاع رسانی لازم از فعالیت های صورت گرفته شهرستان در حوزه اشتغال در فضای مجازی باید توسعه داده شود .

وی با تأکید بر ضرورت ارائه سهمیه‌های ابلاغی تسهیلات تکلیفی بانک‌ها به صورت کامل به مردم برای جلوگیری از بازگشت اعتبارات به استان یادآور شد: در موضوع نهضت ملی مسکن، دولت پای کار بوده و زمین‌ها آماده کلنگ‌زنی است تا مردم از آن بهره‌مند شوند اما عدم همکاری جهادکشاورزی استان این موضوع مهم ملی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

فرماندار شهرستان درگزین در پایان بیان کرد: طرح زمین‌های نهضت ملی شهر قروه و کرفس آماده شده و نیازمند همراهی جهادکشاورزی استان است تا کلنگ آن به زمین زده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha