• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402062918196

استاندار قم:

دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای تربیت نیروی انسانی بود

دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای تربیت نیروی انسانی بود

ایسنا/قم استاندار قم اضافه کرد: دفاع مقدس برکات و در حوزه‌های مختلف دستاوردهایی برای کشور به همراه داشته است و سال های جنگ، دانشگاه بزرگی برای تربیت و کادرسازی نیروها بوده است و امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌های خودکفا شده است و متخصصین بسیاری آماده خدمت رسانی هستند.

 سید محمد آقامیری پیش از ظهر چهارشنبه ۲۹ شهریور در مراسم بزرگداشت آغاز هفته دفاع مقدس که در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز به دفاع مقدس باید پرداخته شود چرا که منافقین داخلی و دشمنان خارجی نمی‌خواهند سال های جنگ تحمیلی دفاع مقدس خوانده شود و آنان به دنبال تقدس‌زدایی از دفاع مقدس هستند.

استاندار قم افزود: موضوع اصلی این است که جمهوری اسلامی شروع کننده جنگ نبوده است، بلکه ایران در مقام دفاع در این صحنه حضور یافت و آغازکننده جنگ رژیم بعثی عراق علیه ملت ایران بوده است.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس غرب و شرق بر علیه ملت ایران وارد میدان شدند و بیش از ۳۰۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب شد تا دین و نظام جمهوری اسلامی حفظ شود.

آقامیری گفت: امروز نیز دشمنان خارجی و منافقین داخلی به دنبال این هستند که ایمان را از ملت ما و چادر را از دختران گرفته و در بین جوانان بی بندوباری را ترویج دهند که البته به مقصود خود نخواهند رسید.

استاندار قم اضافه کرد: دفاع مقدس برکات و در حوزه‌های مختلف دستاوردهایی برای کشور به همراه داشته است و سال های جنگ، دانشگاه بزرگی برای تربیت و کادرسازی نیروها بوده است و امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌های خودکفا شده است و متخصصین بسیاری آماده خدمت رسانی هستند.

آقامیری افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز در حال نزدیک شدن به قله هستیم که باید برای رسیدن به قله برنامه ریزی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از خصوصیات جنگ تحمیلی تربیت فرماندهان جوانی بود که خود در خط مقدم حضور داشتند و آنان پس از آنکه در میدان اصلی حضور داشتند از دیگر رزمندگان نیز برای حضور دعوت می‌کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha