• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402062918420
  • خبرنگار : 50649

پیکرهای شهدای حادثه نورآباد ممسنی تشییع شد

پیکرهای شهدای حادثه نورآباد ممسنی تشییع شد

ایسنا/فارس مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دو تن از شهدای حادثه تروریستی اخیر شهرستان نورآباد ممسنی فارس امروز، ۲۹ شهریورماه در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پیکر مطهر شهیدان "یاسر شجاعیان" و "پوریا خوشنام" با حضور جمعی از مسئولان و مردم در این شهرستان تشییع شد.

به گزارش ایسنا این مراسم از  میدان امام خمینی(ره) شهر نورآباد ممسنی آغاز شد و به سمت میدان مصلی این شهرستان ادامه داشت و در نهایت پیکر "شهید شجاعیان" پس از تشییع و اقامه نماز در گلزار شهدای شهر نورآباد و شهید "پوریا خوشنام "در زادگاهش روستای آهنگری به خاک سپرده شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه این مراسم با بیان اینکه خون شهدای مدافع امنیت همواره وحدت‌آفرین بوده است، گفت: طبق آموزه‌های قرآن کریم شهید یک حقیقت جاری و خورشید تابان است.

اسماعیل قزلسفلی، به حضور گسترده مردم شهرستان نورآباد ممسنی در مراسم تشییع این شهدا اشاره کرد و افزود: این مردم آمدند تا بگویند شهدا با تقدیم جان خود، راهی تازه گشودند و قطعاً این شهادت نقطه پایان نیست بلکه نقطه آغاز نبرد با استکبار است.

وی با تأکید بر اینکه راه شهدا همواره ادامه خواهد داشت، گفت: بسیجیان ما چه گناهی مرتکب شده بودند که اینچنین ناجوانمردانه مورد حمله قرار گرفته و شهید شدند و در حقیقت آنان جان خود را فدای امنیت کشور کردند.

قزلسفلی با یادآوری ایثار  بسیجیان در طول انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان همواره در طول ۴ دهه عمر انقلاب اسلامی نشان دادند که در برابر دشمنان تسلیم‌ناپذیر بوده اما در برابر مؤمنان رئوف و متواضع هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان یادآور شد: امروز بسیجیان در عرصه‌های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی، جهادی و محرومیت‌زدایی و در هر جا که مردم ما به آن‌ها نیاز دارند، در کنار آن‌ها محکم و راست قامت ایستاده‌اند و همه بر این باورند که با روحیه بسیجی و جهادی می‌توان ایستاد.

یادآور می‌شود، حادثه مذکور حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور در نورآباد اتفاق افتاد که طی آن ۲ موتور سیکلت سوار اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی مستقر در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر کردند که در جریان این حادثه ۴ نفر از بسیجیان سپاه ممسنی مجروح و شهید شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha