• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402063018725
  • خبرنگار : 50126

سردار شاکرمی خبر داد:

اجرای بیش از ۱۹۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در ایلام

اجرای بیش از ۱۹۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از اجرای بیش از ۱۹۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

سردار «جمال شاکرمی» در نشست با رسانه‌های استان اظهار کرد: به برکت وجود رهبری مقتدر، مکتب متعالی و  مردم بزرگ  روی پای خود ایستادیم و  راه را بر دشمن در دریا و زمین و فضا بستیم و در این راه‌ها دشمن نمی تواند به ما نزدیک شود، ما از قِبَل تحریم و در مصاف با دشمنان بزرگ به این بزرگی و عظمت رسیدیم، ما در نقطه صفر به نقطه برابری و در برخی موارد به نقطه برتری در برابر برخی دشمنان رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از ۱۹۰۰ برنامه داریم و برنامه های شاخص از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب که دیدار با یک میلیون رزمنده بود و در برنامه‌های بعدی هم بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و رزمایش رهروان شهدا خواهیم داشت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه از  ۱۲۰۰ خانواده شهید و جانباز قطع نخاع تا پایان هفته دفاع مقدس به صورت مشخص، معلوم و هدفمند سرکشی می کنیم، تصریح کرد: روز جمعه هم رژه سراسری نیروهای مسلح است که همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های استان برای سفر رئیس جمهور به ایلام گفتمان سازی کنند، تصریح کرد: اگر به جاده حمیل ورود نکنیم ظلم است، به  مسیر مهران به سمت دهلران با رعایت انصاف پرداخته شود و این موضوعات را جلو چشم مسئولان کشور  برجسته کنیم، تا مسئولین ببینند، این مطالبه مردم است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ادامه داد: امروز پهپادهای ما با پهپاد کشورهای برتر برابری می کنند و دشمنان روزی ما را تحریم می‌کردند که به ما نفروشند امروز ما را تحریم می کنند که نفروشیم، هر جا تحریم شدیم قدرتمند شدیم ای کاش در صنایع خودروسازی تحریم می‌شدیم، ای کاش احساس خطر و احساس رقابت می‌کردیم.

شاکرمی با طرح این سوال که  چرا در موشک و پهپاد قوی هستیم؟ چرا در زمین و هوا قوی هستیم؟ چرا آمریکایی ها به ما نزدیک نمی شوند؟ چرا فرماندهان ما را تهدید می‌کنند؟ ادامه داد: چون دشمن ما عصبانی است و می‌خواهد شکاف ایجاد کند و بگوید فرمانده سپاه مردم را سرکوب کرده است، در حالی که ما همین الان قصد داریم ۱۲۸ روستا را به زودی آبرسانی می کنیم، در حوزه محرومیت زدایی مبلغ ۳۰ هزار میلیارد برای استان بستیم.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: قدردان خودتان باشید، بنده به عنوان فرمانده سپاه در مقابل برخی از نوشته های شما که خواب را  از چشمم گرفته است  احساس شرمساری می کنم  چرا که  موضوعی را ندیده بودم اما شما آن زنده و برجسته می‌کردید و دست به دست می‌شد و دهها هزار نفر آن را می‌دید، شما می‌توانید افکار عمومی را پای کار بیاورید و این نقش شماست، همین دفاع مقدس را شما می‌توانید تبیین کنید، مطالب شما خیلی تاثیر کلام دارد  بی‌انصافی  است که تقدیر نشود و بنده با تمام وجودم از همه شما به هر میزانی که موثر هستید قدردانی و  صمیمانه تشکر می‌کنم که پای کار مردم هستید، شاید  برخی ها دوست ندارند که مشکلات را کسی متوجه شود، شما می‌توانید مسئولان نظام را پای کار استانمان بیاورید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha