• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402063018849
  • خبرنگار : 50037

راه اندازی دبیرستان بهیاری کبودراهنگ نیازمند ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار است

راه اندازی دبیرستان بهیاری کبودراهنگ نیازمند ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار است

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت: برای راه اندازی دبیرستان بهیاری اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد تومان نیاز بوده که این‌میزان اعتبار پیش بینی شده است.

مسلم غلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ، گفت: همه ادارات و اعضای شورا و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید کمک رسان آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران باید هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه و استثنایی را پرداخت کنند،خاطر نشان کرد:
با توجه به نارضایتی شهروندان در رابطه با  تردد سگ‌های ولگرد  به‌صورت دسته‌جمعی در سطح شهر، قبل از بازگشایی مدارس  زنده‌گیری این سگ‌ها توسط شهرداری‌ها در هرسه شهر و نیز  توسط دهیاری ها در روستاها در اسرع وقت  ضرورت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ هم با بیان اینکه سال گذشته شهرستان با برگزاری ۱۶۸ یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی رتبه نخست استان را کسب کرد،افزود: سال تحصیلی جدید نیز روایان دفاع مقدس  برای روایت گری  به سطح مدارس شهرستان اعزام خواهند شد.

سرهنگ حسین سوری همچنین خاطر نشان کرد: افزود: بیش از ۴۰۰ بسته آموزشی لوازم التحریر در استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در سالتحصیلی جدید  بین دانش آموزان نیازمند شهرستان  توزیع شده است.

مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ هم از نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در سطح مدارس این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تجهیزات جدید آموزشی برای مدارس تحویل گرفته شده و بزودی توزیع می‌شود.

سید صالح اسدی یادآور شد: مدارس شهرستان برای بازگشایی سالتحصیلی جدید و استقبال از دانش‌آموزان در آمادگی کامل بوده و در همین رابطه بیش از ۲۳۵۰ دانش آموز پیش دبستانی مورد سنجش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر مهمترین مشکل  آموزش و پرورش شهرستان در سالتحصیلی جدید کمبود نیروی انسانی بوده  و نیروی انسانی جذب شده در آزمون هنوز معرفی نشده‌اند،گفت:یکی دیگر  از جمله مشکلات آموزش و پرورش شهرستان  کمبود فضای آموزشی در برخی روستاهاست ضمن اینکه  بوده محیط حیاط  برخی از  مدارس سطح شهرستان نیز نیازمند آسفالت ریزی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودرآهنگ، اسدی با بیان اینکه سرویس مدارس با قیمت مصوب کرایه در شهرستان پیش بینی  شده است،اضافه کرد:در هفته دفاع مقدس برنامه‌های شاخص  مختلفی در سطح مدارس شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha