• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402063018903
  • خبرنگار : 71518

پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی کجاست؟

پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی کجاست؟

برادر فاطمه حمامی می‌گوید پس از دیدار خواهرش با کریستیانو رونالدو، پیراهن اهدایی این بازیکن به خواهرش در باشگاه پرسپولیس جا مانده است.

به گزارش ایسنا، صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس پیراهن اهدایی کریستیانو رونالدو را به فاطمه حمامی نداده و به جای این پیراهن اصلی، پیراهن دیگری به او داده شده است اما بردار فاطمه حمامی این خبر را رد کرد.

مجتبی حمامی در گفت‌وگو با ایسنا با رد این خبر گفت: بر اثر یک اشتباه پیراهن اصلی رونالدو نزد باشگاه ماند و ما پیراهن اشتباهی را با خود بردیم. وقتی در حال بازگشت به کاشان بودیم، متوجه این اشتباه شدیم و بعد از تماس با مدیران پرسپولیس به ما گفتند که برای گرفتن پیراهن اصلی به باشگاه مراجعه کنیم. حالا قرار است به باشگاه برویم و پیراهن اصلی را تحویل بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۳۰ ۱۵:۰۹

می تونن پستش کنن. زحمت نکش از کاشان دوباره بیایی تهران

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۳۰ ۱۷:۵۵

زیباترین عکس

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۳۰ ۱۸:۰۱

ریختن جمعیت به خیابان ها ابروی ایران را نمیبرد چون اینگونه رفتارها در همه جهان مشاهده میشود.. انچه ابروی ایران را میبرد رفتار کثیف مدیران و کارکنان پرسپولیس است که حتی از یک دختر معلول هم میخواهند سوع استفاده کنند. رفتار این اشخاص شرم اور بوده و این ابروی ایران را میبرد . خوب شد که فامیل دختر حرف زدند و دستشان رو شد. امیدوارم امضا رونالدو را چک کنند تا جعلی نباشد. اگر او میخواهد انرا نگه دارد باشد چه بهتر اما با توجه به امکانات موجود او نمیتوان انرا پیش بینی کرد البته این نظر شخصی من است. خریداران بسیاری در سراسر جهان و حتی عربستان هزاران دلار برای خرید این پیراهن پیشنهاد خواهند که برای زندگی این خانم شاید بهترین گزینه باشد تا انکه بنحوی انرا از دست دهد.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۳۱ ۰۱:۱۰

افتضاحه یکی به این میلیارد در حال فروشه!! یکی کش رفته و جا گذاشته!! معلوم نیست چرا نمی فهمند که این یک هدیه معمولی نیست این یک اثر ملی بین المللی هست وقتی یک اسطوره یک امضایی میکند باید برای سالها در موزه نگهداری شود اینجا چرا هیچی نمیفهمن