• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402063018934
  • خبرنگار : 50214

رونمایی از ناوگان خریداری و نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهر یزد

رونمایی از ناوگان خریداری و نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهر یزد

ایسنا/یزد اتوبوس‌ها و ون‌های خریداری شده و تاکسی‌های نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهرداری یزد در میدان امیرچقماق رونمایی و وارد چرخه سرویس مدارس و حمل و نقل عمومی شد.

«ابوالقاسم محی الدینی» شهردار یزد در این مراسم که امروز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تامین سرویس مدارس و خدمات رسانی بهتر به مردم و در اقدامی ابتکاری از چند ماه قبل ستاد مهر شهرداری یزد تشکیل و اقدامات لازم آغاز شد.

وی افزود: نیاز آموزش و پرورش تعداد دو هزار و ۳۰۰ سرویس سواری و تعداد ۴۰۰ مینی بوس بود که تا امروز بیش از دو هزار و ۵۰۰ سرویس سواری و ۳۸۰ مینی بوس ساماندهی و به آموزش و پرورش اعلام شد تا در اختیار مدارس قرار گیرد.

شهردار ادامه داد: مشکلی در رابطه با تامین مابقی سرویس های مدارس نیز وجود ندارد و امیدواریم مدیران مدارس و مسولان آموزش و پرورش استان همکاری لازم را داشته باشند و در اسرع وقت با شرکت‌های حمل نقل نسبت به انعقاد قرار داد اقدام کنند.

رونمایی از ناوگان خریداری و نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهر یزد

محی الدینی افزود: قیمت‌های مصوب نیز اعلام شده و اگر مشکلی وجود داشت مردم می‌توانند به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اعلام کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

شهردار ادامه داد: در مراسم امروز تعداد ۲۹ دستگاه ون از ۹۵ دستگاه ون خریداری شده که تحویل شده بود رونمایی شد و طی دو ماه آینده نیز ۳۰ دستگاه دیگر به سرویس حمل و نقل عمومی اضافه شده و خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: همچنین از سال گذشته تاکنون تعداد ۲۵۹ دستگاه تاکسی شهری نیز نوسای و ۲۹ دستگاه اتوبوس نیز خریداری شد.

محی الدینی در پایان اظهار کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی اتوبوس و مینی بوس‌های عمومی یزد بنا به پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر یزد در روزهای اول و سوم مهرماه به صورت رایگان خواهد بود تا دانش آموزان و دانشجویان با دغدغه کمتری سال تحصیلی را آغاز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha