• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402063019009
  • خبرنگار : 50136

فرماندار ارومیه:

موضوع جوانان مورد توجه قرار گیرد

موضوع جوانان مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ارومیه گفت: باید به احصا دلایل و برخی عقب ماندگی‌های حوزه جوانان بطور جدی پرداخت و به عنوان یکی از سیاست‌های مهم دولت توجه ویژه‌ای به این قشر انجام بگیرد.

غلامحسین عماری امروز، ۳۰ شهریور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ارومیه با موضوع اشتغال و مسکن که در فرمانداری شهرستان ارومیه برگزار شد، افزود: سیاست مسکن نیز برای جوانان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و باید دلایل عقب ماندگی و کم توجهی به تسهیلات این حوزه توجه شود.

فرماندار ارومیه بحث اشتغال را نیز برای جوانان بسیار مهم دانست و اظهار کرد: برای حل مشکلات موجود جوانان، بحث اشتغال برای این قشر مورد توجه جدی قرار بگیرد و دستگاه‌ها به این موضوع اهمیت دهند.

عماری حوزه جوانان را بسیار مهم توصیف و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، جوانان به عنوان شاه کلید مطرح می‌کنند و ما نیز باید این موتور محرک و آینده کشور را مورد توجه قرار دهند و حل نیازهای آنها را پیگیری کنند.

وی گفت: موضوع جوانان باید در کنار ورزش مورد توجه باشد.

خوبدل، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه نیز در این جلسه به اهمیت موضوع جوانان در شهرستان ارومیه اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد برنامه‌ها و نیازهای جوانان در این شهرستان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

همچنین لیلا زمان‌زاده، سرپرست گروه ساماندهی امور جوانان معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز با اشاره به وجود نیمی از مراکز مشاوره و تحکیم خانواده استان در شهر ارومیه گفت: هم اکنون از ۲۳ مرکز، ۱۲ مرکز در مرکز استان قرار دارد و امسال باید ۷ مرکز جدید اضافه شود.

وی به آمار پایین تسهیلات دریافتی در سطح استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته از تعداد کارگاه‌های مصوب به آذربایجان‌غربی از سوی وزارت ورزش، تعدادی بیش از آن در سطح استان برگزار شد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha