• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402063019076
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرماندار نمین اظهار کرد:

پروژه عمرانی با ارزش ۳۵ میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری میرسد

پروژه عمرانی با ارزش ۳۵ میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری میرسد

ایسنا/اردبیل فرماندار نمین با اشاره به بهره برداری از ۱۰ پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس، ارزش اعتباری آنها را در مجموع ۳۵ میلیارد تومان برشمرد.

به گزارش ایسنا، طیب امینی ۳۰ شهریور در جمع خبرنگارن گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه های عمرانی در سطح شهرستان نمین ۱۰ پروژه عمرانی از جمله آبرسانی روستای حور با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، احداث مدرسه روستای بریس با اعتبار ۵ میلیارد تومان، آسفالت ریزی راه دسترسی روستاهای میزارحیم و تازه کند لقمان آباد با ۲۰ خانوار در بخش ویلکیج افتتاح و به بهر برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت ریزی روستاهای میزارحیم و تازه کند لقمان آباد با همکاری بسیج سازندگی شهرستان و با ۲۰ میلیارد تومان اعبتار انجام شد.

امینی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه ها در سطح شهرستان نمین تا آخر مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود: یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی در سطح شهرستان هزینه شده است

وی از افتتاح و بهره برداری از ۴ پروژه بزرگ در شهرستان نمین خبر داد و اعلام کرد: فرهنگسراهای نمین و عنبران در حال اتمام است و تجهیزات آنها بزودی نصب خواهد شد و همچنین افتتاح کامل سد عنبران و بهره برداری از خط انتقال آب شرب عنبران را در ماههای آتی شاهد خواهیم بود.

فرماندار نمین با اذعان بر اینکه مردم به امیدآفرینی نیازمند می باشند، اظهار کرد: تمامی پروژه های اجرا شده در شهرستان نمین در طی دو سال مستندوار بوده و بی سابقه می باشد.

امینی تصریح کرد: مشکل آب شرب و فاصلاب شهری در شهرستان را پیگیری کردیم و در حال حاضر ۳۵ میلیارد تومان برای پروژه فاضلاب شهر نمین اعتبار مالی در حساب موجود می باشد.

فرماندار شهرستان نمین از ایجاد ۱۳ کارگروه در خصوص جهاد تبیین خبر داد و اعلام کرد: این کارگروه ها برای تبیین دست آورهای نظام و دولت تلاش می کنند و گزارش هفتگی ارائه می دهند.

امینی همچنین با اشاره به اینکه مشکلات بین مزارع در سطح شهرستان نمین داریم و در روستاهای مرزی با این مشکل به شدت مواجه هستیم، افزود: در دورافتاده ترین روستای این شهرستان طرح هادی اجرا می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha