• جمعه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402063119435
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دفاع مقدس است

امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دفاع مقدس است

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در برابر تمام دنیا جنگیدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز (۳۱ شهریورماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت افزود: دشمن وحدت و امنیت جامعه را نشانه گرفته و به نام قومیت، مذهب و دیگر بهانه‌ها می‌خواهد تفرقه ایجاد کند، در چنین فضایی همه باید مراقب حرکات و حرف‌های مسموم دشمن باشیم.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: هم‌اکنون در یک جنگ جهانی و ترکیبی قرار داریم که دشمن می‌خواهد در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی مشکل ایجاد کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس اظهار کرد: دوران هشت ساله جنگ برای مردم ایران امنیت و خودباوری را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام عبادی‌زاده اضافه کرد: امنیت امروز حاصل فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در برابر تمام دنیا جنگیدند.

به گفته امام جمعه بندرعباس؛ ایران در ظاهر با صدام می‌جنگید اما آمریکا، شوروی سابق، اروپا و کشورهای ثروتمند منطقه به عراق کمک‌های نظامی، اقتصادی و اطلاعاتی می‌کردند.

وی روحیه جهادی را از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: در آن دوران همه فهمیدند جنگیدن زیر بیرق ولی امر چه لذتی دارد.

به گفته حجت الاسلام عبادی‌زاده، مردم چه در اعزام فرزندانشان به جبهه و چه در تشییع باشکوه شهدای جنگ و چه در پشتیبانی نقش آفرینی بی‌بدیلی داشتند که این فرهنگ باید ماندگار شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، روایتگری جنگ را از مصادیق جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: رزمندگان و پیشکسوتان باید حقایق دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند تا تلاش دشمن برای شکستن قداست جنگ و تفسیر سکولار از آن خنثی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha