• جمعه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402063119475
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان مطرح کرد؛

تکیه بر روحیه دفاع مقدس؛ راهی برای غلبه بر مشکلات امروز

تکیه بر روحیه دفاع مقدس؛ راهی برای غلبه بر مشکلات امروز

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز با تکیه بر همان روحیه دفاع مقدس می‌توان بر تمامی مشکلات موجود غلبه کرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امروز ۳۱ شهریور و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حفظ کیان کشور، تقویت انسجام ملی و پی بردن به قوای درونی از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امروز با تکیه بر همان روحیه دفاع مقدس می‌توان بر تمامی مشکلات موجود غلبه کرد.

امام جمعه موقت اصفهان به سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره و بیان کرد: رئیس‌جمهور در این سخنرانی مواضع مهمی را مطرح کرد. در مجموع می‌توان گفت این سفر با عزت و قدرت بود. 

آیت‌الله مهدوی با اشاره به دفاع رئیس جمهور از ساحت قرآن کریم و اتخاذ مواضع صلح‌آمیز هسته‌ای ایران‌، تاکید کرد: پاسخ رئیس جمهور ایران به خبرنگاران آمریکایی و اجتناب رئیس جمهور آمریکا از پاسخ به سوالات خبرنگاران ایرانی، حقایقی مهمی را برای مردم جهان آشکار کرد.

وی گفت: این سفر دستاوردهای دیگری داشت، به‌طوری که بخشی از اموال بلوک شده ایران نیز آزاد شد و برخی از زندانیان ایرانی و آمریکایی نیز مبادله شدند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دستاوردهای این سفر، تأثیر مثبتی در رشد اقتصادی، جلوگیری از تورم دارد. مقامات آمریکایی نیز مجبور به تعامل و عقب نشینی در مواضع خود شدند.

آیت‌الله مهدوی به برنامه‌های دشمن برای سالگرد اغتشاشات اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نیروهای امنیتی ضربات سنگینی به گروه‌های ضد انقلاب و تروریستی وارد کردند، زیرا دشمنان در سالگرد اغتشاشات به دنبال تحریک مردم بودند، اما کسی با آن‌ها همراهی نکرد و حتی فریب‌خوردگان سال گذشته نیز به اشتباهات خود پی بردند. 

وی با اشاره به ماه مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: باید تلاش کرد معارف اسلامی را با روش‌های جدید به نسل جدید منتقل کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha