• جمعه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402063119587
  • خبرنگار : 71638

دبیر: بنا گفت فقط رنگرز/ فقط با فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم به هدف‌ برسیم

دبیر: بنا گفت فقط رنگرز/ فقط با فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم به هدف‌ برسیم

رئیس فدراسیون کشتی پس از کسب مدال طلای امین میرزازاده در مسابقات جهانی گفت: ۲ طلای سنگین‌وزن لذت دیگری دارد.

به گزارش ایسنا، در دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد، امین میرزازاده در مصافی که تکرار فینال سال گذشته بود، برابر رضا کایالپ کشتی گیر نامدار ترکیه و دارنده ۱۲ مدال جهان و المپیک قرار گرفت و موفق شد با پیروزی در این رقابت مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران پس از مغلوب شدن رضا کایالپ توسط ملی پوش کشتی‌ایران گفت: به مردم خوب ایران تبریک می‌گویم. آنقدر که فریاد زدم صدایم گرفته است. دو طلای سنگین‌وزن کسب کردیم که این مدال حال دیگری دارد. طلا حق امین میرزازاده بود. کشتی‌گیران آزاد و فرنگی گل هستند و میرزازاده هم یکی از گل‌هاست. امین میرزازاده متدین و آقا است. این مدال نوش جان خودش و مردم  عزیز ایران. همه دعا کنند تا در 3 وزن باقی مانده بتوانند مدال کسب کنند. علی گرایی و سهرابی مفت باختند و محسن‌نژاد هم اشتباه کرد. حق تیم فرنگی بیشتر از اینهاست. مردم دعا کنند. افتخار ما نوکری کشتی‌گیران است. ما محکم هستیم تا ان شاءالله تیم‌مان افتخار خوبی کسب کند.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد شکست رضا کایالپ گفت: امین میرزازاده در المپیک قبل وقتی پنجم شد وزنش سبک بود و 117 کیلو بود اما الان 128 کیلوگرم شده است. قبل از کشتی به امین میرزازاده گفتم که سال گذشته نقره گرفتی و اکنون این مدال هم  در دستت است و کسی هم ازت نمی گیرد. برای طلا بجنگ و میخ المپیکت را بکوب. حریف کوبایی (میخاین لوپز) هم نشسته بود و مسابقات را می‌دید. در 40 ثانیه دو پوئن گرفتن کار پهلوانان است. ترک‌ها استاد فیتو هستند و کشتی‌گیرها این موضوع را می‌فهمند. فکر کنم امین پس از فیتو سکته زد. طلای جهان خوب است اما دعا کنید برای کسب مدال در المپیک چون طلای المپیک چیز دیگری است. میرزازاده باید 130 کیلوی چابک باشد و زحمت بکشد. باید کشتی گیران در حین سنگین شدن چابک هم باشند. 

دبیر، گفت: این کشتی‌گیران طلا بگیرند، من برای آنها جان هم بدهم کم است. آنها دلاور هستند. گاهی حرف‌های من را برعکس می‌کنند. برای موفقیت در هر چیزی فقط با فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم به هدف‌ برسیم. فرهنگ دفاع مقدس یعنی رشادت و ایمان قوی. اگر این فرهنگ را به سنگ بزنید طلا می‌شود. بچه‌های کشتی گل هستند و از تمام آنها تشکر می‌کنم.

او در خصوص همدلی بین کشتی‌گیران و مربیان فرنگی گفت : اجازه بدهید مسابقات تمام شود تا من مفصل صحبت کنم. نمی‌خواهم حسن رنگرز را چشم بزنم. پژمان هم خیلی زحمت کشید. محمد بنا سال قبل اینجا بود و به من گفت فقط حسن رنگرز. رنگرز زحمت‌کش بود و زندگی‌اش را گذاشته است. پژمان هم همینطور است. من شرمنده مربیان تیم‌های ملی هستم، چون شب و روز کار می‌کنند و پای خود را از اردو بیرون نمی‌گذارند.

دبیر ادامه داد: باید سر تا پای همه زحمت‌کشان را طلا گرفت. وظیفه ما و نظام است که به مدال آوران بیشتر برسیم. در تمام رشته‌ها خوب هستیم و باید این موضوع را قبول کنیم. هرکسی که می‌خواهد  روحیه را از ورزشکاران ما بگیرد منافق است. در همه چیز خوب هستیم. فردا 3 وزن مهم داریم و از همه می‌خواهم که برای ما دعا کنند. من عاشق این هستم که برای تیم‌های ملی حمالی کنم و این موفقیت‌ها مبارک همه مردم باشد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۰۲:۱۸

باز شروع کرد به ماهیگیری از آب گل‌آلود! آخه پسرجان! سن و سالت به این صحبت‌ها که نمیخوره، رفتار و منش شما هم که مشخصه. میشه این نقاب تزویر را از صورتت برداری؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۰۶:۰۰

این حرف‌های دبیر در دنیای مدرن و تکنیکی کشتی کاربردی ندارد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۰۷:۴۹

احسنت به افتخار کشتی ایران آقای دبیر بزرگوار

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۰۸:۱۸

همه ایرانی ها عاشق بالارفتن پرچم کشورند دیگه مومن و نامومن ندارد. ورزش را از این فضاها دور کنید لطفا دفاع مقدس حقیقتا مقدس است اما ارتباطی با مسابقات جهانی ندارد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۰۹:۰۶

پهلوانان ایرانم خدا قوت

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۱۰:۱۴

تا یک مدال طلا بدست میاد آقای دبیر دوربینها رو ول نمیکنه. تا قلع و قمع میشن کشتی گیران توسط حریفان خارجی (مثل کشتی آزاد و رفیق ایشون آقای درستکار) توی سوراخ موش باید دنبال آقای دبیر بگردیم. جلوی دوربین هم میا سریعاً این منفورترین ورزشکار و رییس فدراسیون تاریخ شروع میکنه به توهین به جهان پهلوان رسول خادم - سلطان قلبها. همون بازی تهوع آور ما تیم ششم و نهم ... هر چی توهین میکنه ایشون خالی نمیشه. چقدر احساس حقارت؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۱۲:۱۳

ظاهرا خیلی از موفقیتهای پهلوان دبیر عصبانی هستی. دست از سیاسی بازی بردار و با واقعیتها کنار بیا. اونی که سنگشو به سینه می زنی ایرانو به مقام نهم رسونده بود.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۱۲:۲۰

چون شما خادمودوست داری شد سلطان قلبها؟؟ کی همچی حرفی زده. ضمنا دبیر بسیار هم محبوب و موفقه. حرفای خودت رو از قول ملت نگو. اینم بگم نوچه های همین سلطان قلب شما دارن چپ و راست به فدراسیون دبیر حمله می کنن. مشخصه کی احساس حقارت داره فعلا کمتر ار پیروزیای دبیر عصبانی شو. اب یخ بخور

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۶ ۰۰:۲۲

همون مثلاً خادم که میگی تیم ملی را چندم کرد انصاف هم خوبه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۱۰:۳۹

تو از کشتی برو همه چی درست میشه، احتمالا دیوید تیلور نماز شب میخونه که تونست این همه قهرمانی بیاره

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۱۲:۱۶

والا الان کشتی در بهترین دوران خودشه. شما دقیقا از چی صحبت می کنی. از دبیر خوشت نمیاد رک وراست بگو دیگه چرا خلاف واقع حرف می زنی

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۱۵:۵۱

این یارو مردم رو چی فرض کرده

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۱۹:۱۴

سلام آقای دبیر لطفا این کشتی گیرانی که اینقدر بیحال و ضعیف در مسابقات جهانی حاضر شدن و با پول این ملت به گردش رفتن و اثری از تعصب و غیرت در وجودشون نبود را از لیست تیم‌ملی حذف کنید و جوانان زیادی پشت سر انها هستن رو جایگزین کنید .من که از خجالت و سرم ساری بهنوان یک ایرانی دارم غصه میخورم

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۲۳:۲۹

چه خوبه ادم خودش باشه نه بخاطر پست مقام چاپلوسی کنه اقای دبیر مردمی باش نه چاپلوس بخاطر پست مقام

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۲ ۰۲:۰۸

درود بر یگانه پهلوان تزویر و ریا جهان پهلوان دبیر

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۲ ۱۰:۳۰

سلام به کجا میخای برسی. اگه به فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ ناب ایرانی هست، از تملق و چاپلوسی و پاجه خواری به دوره. چرا برای این چند صبا مقام و جایگاه چاپلوسی میکنی. حتی تو که ادعای بچه پایین شهری. که همشون از چاپلوسی و تملق به دورند و لوتی صفتند.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۲ ۱۲:۰۶

آقای دبیر .فرهنگ دفاع مقدس و شهدا والاترین ارزش این کشور هست همه چی رو بی جهت قاطی نکن من نمیدونم دنبال چه هستی و چرا سیاسی کاری میکنی و پشتت ب کجا گرمه ولی بدون دنیای روز ورزش رو نباید اینطور منحرف کرد.شما روز ب روز داری بدتر میشی که سیاسی کاری کافیه اون از نماز خوندنت که سوال برانگیز بود اینم از این حرفات که سیاسی و دین و ورزش رو یکجا قاطی میکنی

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۲ ۱۲:۴۹

آذربایجان یک دهم ایران جمعیت نداره تو فرنگی دو طلا گرفته رییس فدراسیونش اینقدر قمپوز در نکرد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۴ ۱۳:۳۶

باید پاچه‌خواری کرد میشینن پشت تریبون شروع میکنن به اراجیف بافتن فک میکن مخاطبشون میت هستش که نتونه تحلیل و مقایسه کنه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۲ ۱۴:۲۱

جناب دبیر ،قابل احترام هستید تا زمانی که با عوام فریبی مردم کشتی بلد ایران را به تمسخر نگیری برای مسند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۵ ۱۴:۰۷

آقای دبیر! قهرمانان پیش از انقلاب چگونه پیروز می‌شدند مثل تختی، مثل محمدعلی کلی و غیره چرا حرف بی‌ربط میزنی. معلومه تو هم چیزی درچنته فکری نداری؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۵ ۱۵:۱۵

آدمهای دو رو هیچ موقع موفق نمی شوند.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۶ ۰۰:۱۹

درود بر دبیر بزرگوار در مدیریت هم مثل کشتی بی نظیره