• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402070100273
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل

حدادی: تقویت بنیان خانواده یکی از محورهای اصلی ایجاد تمدن نوین اسلامی است

حدادی: تقویت بنیان خانواده یکی از محورهای اصلی ایجاد تمدن نوین اسلامی است

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای فروپاشی خانواده‌های ایران اسلامی برای ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاکید رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل بر حمایت از بنیان خانواده، بیان کرد: بنده از رئیس جمهور بابت مطالبی که در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل طرح کردند، تشکر می کنم. یکی از پایه ها و مولفه های گفتمان انقلاب اسلامی در تشکیل حکومت، تحکیم بنیان خانواده است. در این راستا دشمن تمام تلاش و سرمایه خود را برای فروپاشی بنیان خانواده در ایران اسلامی برای ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به باورهای دینی، استحکام خانواده یکی از اساسی ترین رکن ها برای پیشرفت یک جامعه است. همدلی که در یک خانواده شکل می گیرد سپس بین چند خانواده بسط پیدا می کند در نهایت منجر به رشد و تعالی جامعه خواهد شد. در جامعه اسلامی خانواده هایی که اصیل و باورمند بوده، منجر به رشد استعدادها می شوند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از بنیان هایی که دشمن در جنگ نرم نشانه گرفته است، اعتقاد و باور در بنیان خانواده است، تصریح کرد: باید سرمایه گذاری درست و توجه ویژه ای برای تقویت بنیان خانواده صورت گیرد و باید در سیستم ها و ساختارهای دولتی توجه جدی به تحکیم بنیان خانواده در حوزه های مختلف مانند درمان، ورزش، آموزش و مسکن صورت گیرد.

حدادی در پایان گفت: یکی از محورهای اصلی ایجاد تمدن نوین اسلامی تقویت بنیان خانواده است و دولت در تقابل با تمدن غرب وظیفه سنگینی را برای تقویت بنیان خانواده بر عهده دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha