• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402070100337
  • منبع : نمایندگی ایلام

امام جمعه ایلام:

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ما است

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ما است

ایسنا/ایلام نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: دشمن به طور جدی درصدد تحمیل زندگی به سبک غربی بر جوانان و نوجوانان کشور ماست که از زندگی با سبک ایرانی - اسلامی فاصله بگیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» امروز شنبه در مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: دشمن با دسیسه‌های اغواگرانه نرم درصدد تغییر ارزش‌ها در جامعه است و تلاش می‌کند مفاهیمی چون غیرت و حجاب را در جنگی نرم به بی‌حجابی و بی‌غیرتی تغییر بدهد تا نسل جوان و نوجوان از اهداف و دستاوردهای خون شهدا فاصله بگیرند.

وی با بیان اینکه با بصیرت، آگاهی و هوشیاری عموم مردم، خانواده‌ها و نسل جوان این دسیسه‌های فریبنده دشمن نیز به سرانجام نرسیده و دانش‌آموزان وارث دستاوردهای خون شهدا هستند، تاکید کرد:امنیت و تحصیل دانش‌آموزان در فضایی امن محصول خون شهدا و رشادت ایثارگران است و پاسداری از ارزش‌های دینی، عفاف و حجاب و تحصیل همراه با نشاط و تعهد وظیفه همه دانش آموزان است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: دشمن با توجه به شناخت روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان این مرز بوم در جنگ سخت شکست جدی خورد و جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد لذا از در جنگ نرم ناتوی فرهنگی به مصاف و نبرد با ما آمده است و کانون اصلی عرصه جنگ فرهنگی دشمنان هم دانش آموزان و دانشجویان هستند.

کریمی‌تبار ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) باشند و آرمان های انقلاب اسلامی را در دنیا انعکاس دهند چراکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت انبیای الهی و بر پایه خداپرستی بود و با توجه به اینکه این انقلاب معیارهای آن روز دنیا را به هم ریخت و دشمن برای مقابله با این انقلاب نوظهور به روش های مختلفی از جمله جنگ، تحریم، ترور و تهدید متوسل که در هر مرحله با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم با انقلاب اسلامی به آمریکا و خوی استعمارگری این کشور نه گفتند و دست آمریکا از منابع ایران کوتاه شد و کسب استقلال و آزادی ما موجب خشم و آغاز دسیسه چینی این کشور و حامیانش برای نابودی ایران اسلامی شد.

وی تاکید کرد: اکنون دشمن به طور جدی درصدد تحمیل زندگی به سبک غربی بر جوانان و نوجوانان کشور ماست که از زندگی با سبک ایرانی - اسلامی فاصله بگیرند.

سال تحصیلی ۱۱۰ هزار دانش آموز و ۱۱ هزار معلم استان ایلام در مقاطع مختلف تحصیلی در ایلام آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha