• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402070100368
  • خبرنگار : 30058

تلاش مضاعف دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با تاسی از خون پاک شهدا در حوزه علم و فناوری

تلاش مضاعف دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با تاسی از خون پاک شهدا در حوزه علم و فناوری

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با تاسی از خون پاک شهدا در حوزه علم و فناوری بیش از پیش تلاش خواهند کرد.

اسماعیل چمنی اول مهر در مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با شهدای گمنام ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سلحشوری است که از جان و مال و خانواده خود گذشتند و در راه دفاع از خاک و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فداکاری کردند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در سایه این رشادت‌ها روی پای خود ایستاده و در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه حوزه های علم و فناوری، نظامی، دفاعی و پهبادی در دنیا حرفی برای گفتن داشته و جزو کشورهای برتر و پیشرو در این حوزه ها است.

چمنی تصریح کرد: ازین رو وظیفه داریم تا همیشه تاریخ این رشادت‌ها را قدر بدانیم و در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: سربازان مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی بیش از پیش در حوزه تولید علم و انجام پژوهش های کاربردی در راستای حل مشکلات جامعه و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی و پژوهشی گام خواهند برداشت.

وی گفت: تقارن آغاز سالتحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس باعث شده تا وظایف سنگینی بر عهده ما باشد و همانطوریکه شهدا با رشادت های خود از خاک و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، امروز ما هم وظیفه داریم در این جنگ علمی، با تلاش خود نام جمهوری اسلامی ایران را در این عرصه درخشان تر کنیم.

چمنی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، تصریح کرد: از اساتید دانشگاه انتظار می‌ رود که آگاهانه و به نحو احسن همه مسائل روز را برای دانشجویان تبیین نمایند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انتظار می رود با تلاش های مضاعف همه دانشگاهیان نام جمهوری اسلامی ایران در قله های رفیع علمی بدرخشد و در دنیا حرفی برای گفتن در عرصه علمی و پیشرفت‌های علمی داشته باشیم، ابرازامیدواری کرد: در جهت اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز موفق تر عمل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha